اخبار گردشگری

امید شفر به نمایش درخشان روزبه چشمی

روزبه چشمی به دلیل مصدومیت مچ پا در یکی از تمرین های استقلال بازی با پارس جنوبی را از دست داد و از روی سکوهای استادیوم آزادی تماشاگر نمایش هم تیمی هایش بود.روزبه چشمی

با این حال روزبه چشمی با پشت سرگذاشتن دوران مصدومیت کوتاه خود در تمرین امروز حضور داشت و به طور کامل تمرین سبک تیمش را پشت سر گذاشت.
بازگشت به پست تخصصی در یکی از حساس ترین بازی های استقلال در جام حذفی کمک کرد تا این تیم مقابل یکی از قدرتمندترین خطوط میانی لیگ جان سالم به در ببرد.
روزبه چشمی بعد از یکی دو هفته مصدومیت در بهترین زمان ممکن به مرز بهبودی رسید تا وینفرد شفر از او در بازی حساس نیمه نهایی جام حذفی مقابل صنعت نفت در آبادان به عنوان هافبک تدافعی مقابل یکی از بهترین خطوط میانی لیگ برتر بهره ببرد.

«وینفرد شفر» روز شنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در مورد عملکرد بازیکنان تیمش گفت.

شفر در مورد عملکرد خوب «روزبه چشمی» در خط دفاعی تیمش و رهایی «پژمان منتظری» از مصدومیت، گفت:چشمی از بهترین های تیم ملی و استقلال است و از بازگشت پژمان منتظری نیز خوشحالم و هرکدام آماده تر باشند به میدان می روند.

این بازیکن ملی پوش در حالی به پست اصلی خود بازگشت تا در کنار امید ابراهیمی زوج ایده آلی در میانه میدان بسازد که پیش از مصدومیت همواره به عنوان مدافع آخر در کنار مجید حسینی به میدان می رفت؛ اما آمادگی بالای پژمان منتظری و هماهنگی او با مجید حسینی باعث شد تا پیرمرد آلمانی از روزبه به عنوان زوج ابراهیمی در مرکز زمین بهره ببرد.
تغییر پستی که باعث شد تا روزبه به عنوان چشم شفر آلمانی در مرکز زمین از چند جهت خیال این مربی را آسوده کند؛ اول این که ضریب اطمینان از بحث تفکرات تدافعی را بالا ببرد؛ ثانیا آزادی عمل بیشتری در اختیار امید ابراهیمی قرار دهد تا او بتواند به عنوان یکی از بهترین های زمین تعریف و تمجید وینفرد شفر را برانگیزد.
به نظر می رسد با درخشش زوج مجید حسینی و منتظری در مرکز خط دفاع همچنین نمایش خوبی که زوج چشمی – ابراهیمی در میانه میدان داشتند، وینفرد شفر در بازی حساس با ذوب آهن در اوایل هفته آتی نیز از این ترکیب در دفاع و پست هافبک تدافعی بهره ببرد تا چشمی در پست تخصصی خود نمایش های درخشان بیشتری ارائه بدهد.