اخبار گردشگری

پارک پاتایا ؛ از ارتفاع تا زیر آب

سواحل پاتایا یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین مکان‌های گردشگری کشور تایلند است که گردشگران بسیاری را از کشورهای مختلف دنیا جذب می‌کند. پارک پاتایا یکی از جاذبه‌های گردشگری مصنوعی ساخته شده در این سواحل است که تجهیزات تفریحی بسیاری در آن نصب شده است. در این پارک تجهیزات تفریح آبی نیز تعبیه شده است و گردشگران می‌توانند به آب‌تنی در آن بپردازند.

 پارک پاتایا

کوله پشتی: پارک پاتایا (Pattaya Park) به عنوان نقطه عطفی در ساحل جومتین (Jomtien Beach)، بیشتر به خاطر برج مشاهیر آن با ۲۴۰ متر ارتفاع شناخته شده است. این برج از سه رستوران دارای بوفه‌های بین‌المللی تشکیل شده است و همه آنها امکان ایجاد منظره ۳۶۰ درجه برای بازدیدکنندگان را فراهم می‌کنند. در پارک پاتایا، یک پارک آبی و پارک تفریحی تعبیه شده است.
 
پارک پاتایا از هر نقطه‌ای از سواحل پاتایا قابل مشاهده است و به عنوان یک جاذبه ایده آل برای کل خانواده شناخته می‌شود. محل ساحلی این پارک؛ منطقه‌ای گسترده است که سرتاسر ساحل جنوبی و جومتین را در برمی‌گیرد و بهم متصل می‌کند. از بالای برج بلند این پارک، یکی از شگفت‌انگیزترین چشم‌انداز ۳۶۰ درجه چشم پرنده از کل منطقه را می‌بینید.

 پارک پاتایا

پارک پاتایا اگرچه اولین چیزی نیست که هنگام سفر به سواحل پاتایا به ذهن می‌رسد، اما خانواده‌ها می‌توانند از آن به عنوان جایگزین خوبی برای فعالیت‌های ساحلی و سایر جاذبه‌های توریستی استفاده کنند. پارک آبی بخش دیگری از این پارک است که دارای یک آبشار غول‌پیکر و یک گرداب است که اجازه می‌دهد با کمک آب حرکت کنید. به این پارک بروید و از تجهیزات موزیکال آن لذت ببرید.
 
پارک فان (Fun Park) بخش دیگری از پارک پاتایا است که برای بچه‌های کوچک طراحی شده است و آنها می‌توانند هیجان مفرط را در آن تجربه کنند. رفتن به بوفه غذا و سفارش غذاهای بین‌المللی می‌تواند آخرین بخش بازدید از پارک پاتایا را تشکیل می‌دهد که می‌توانید از غذاهای جذاب آن لذت ببرید.

 پارک پاتایا

پذیرش و زمان پذیرش در هر کدام از بخش‌های پارک پاتایا متفاوت است و برای هر کدام نیز قیمت متفاوتی در نظر گرفته شده است. برج پارک پاتایا از ساعت ۱۱ تا ۲۲ باز است و دو نوع بلیط مختلف دارد. در یک نوع از بلیط‌های آن می‌توانید از بوفه خرید کنید و در نوع دوم امکان خرید ندارید. در مورد پارک فان نیز یک بلیط ترکیبی وجود دارد و امکان استفاده از بخش‌های مختلف را به شما می‌دهد. پارک فان از ساعت ۱۰ تا ۱۹ پذیرای گردشگران است.

پارک پاتایا در امتداد مسیر Thappraya و در ساحل جومتین قرار دارد و برای بردن کودکان و افراد مسن با خود محدودیتی نخواهید داشت.

منبع: www.bangkok.com