اخبار گردشگری

هاشمی: پس از زلزله، تهرانی‌ها در برف هم غافلگیر شدند / صداوسیما در جذب مشارکت اجتماعی در بحران‌ها مطلوب عمل نمی‌کند

رییس شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش با اشاره به خلاء همکاری و مشارکت اجتمامی در برف اخیر گفت: صداوسیما و رسانه‌ها در جذب مشارکت اجتماعی در بحران‌ها مطلوب عمل نمی‌کنند.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی صبح امروز در ابتدای جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه بعد از بحران زلزله در اطراف تهران و حتی بحران ‌نارضایتی‌ها، اینبار به بحران برف رسیدیم گفت: باز تهرانی‌ها در این بحران‌ها غافلگیر شدند.

 

وی با بیان اینکه از بارش برف شکرگزار هستیم اما در عین حال نشان داد که ما در مشارکت‌های اجتماعی ضعیف هستیم گفت: صداوسیما و رسانه‌ها در جذب مشارکت اجتماعی در بحران‌ها مطلوب عمل نمی‌کنند چرا که در گذشته تا برف سنگین می آمد بلافاصله حتی کوچه‌ها توسط مردم برف روبی می شد.

 

هاشمی با بیان اینکه در برف اخیر حدود ۳۰۰۰ کارگر و ۱۶۳ پایگاه برفروبی خیابان های اصلی را از برف پاک کردند گفت:‌ اما متاسفانه کوچه‌ها فرعی و درختان در برف مانند و دچار بحران شدند.

 

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه این مسئله حاکی از خلاء همکاری و مشارکت بین شهروندان بود گفت: باید بررسی در راستای آسیب‌شناسی این خلاء‌همکاری انجام شود و امید است هر چه بیشتر شاهد افزایش مشارکت باشیم.