اخبار گردشگری

رونق گردشگری راهگشای درآمد پایدار در مدیریت شهری است

ابراهیم مولوی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: گردشگری از چرخش مالی بسیار خوبی برخوردار است و افزایش جذب گردشگران نه تنها به رونق این صنعت و اشتغال کمک شایانی می کند، بلکه درآمدزایی پایدار را در مدیریت شهری به همراه دارد.
وی اضافه کرد: حمایت مسئولان از سرمایه گذاران بخش خصوصی باعث شد تا شاهد استقبال از هتل سازی در همدان باشیم و از دوره گذشته شورای اسلامی شهر همدان تاکنون نیز سه هتل به بهره برداری رسیده است.
وی بیان کرد: در مجموع پروانه ساخت ۱۲ هتل به صورت رایگان صادر شده است که با ساخت این تعداد هتل، کمک شایانی به رونق گردشگری شهر همدان می شود.
مولوی افزود: باتوجه به اینکه امسال همدان به عنوان پایتخت گردشگری ۲۰۱۸ آسیا انتخاب شده است به طور قطع می توانیم در توسعه و رونق صنعت گردشگری سال موفقی را داشته باشیم و حمایت همه جانبه مسئولان نیز به تحقق این هدف کمک می کند.
وی خاطرنشان کرد: در راستای فعالیت گسترده در میزبانی این رویداد آسیایی نیز کمیته تبلیغات و شهرآرایی به شهرداری همدان واگذار شده و درصدد هستیم تا با برنامه ای پربار و هدفمند نسبت به انجام مطلوب این مسئولیت اقدام کنیم.
مولوی افزود: گردشگری یکی از اولویت های اجرایی در اهداف مدیریت شهری است و در کنار اینکه بسترهای لازم برای رونق صنعت گردشگری همدان با جذب سرمایه گذار را مهیا ساخته ایم بلکه در توسعه اشتغال نیز کمک شایانی خواهیم داشت.
به گزارش ایرنا، استان همدان در سال ۲۰۱۸ به عنوان پایتخت گردشگری آسیا انتخاب شده و همچنین در آبان ماه سال ۹۷ این استان میزبان نمایندگان بیش از ۱۵۰ کشور و ۵۰۰ عضو وابسته با سازمان جهانی گردشگری در بیست و دومین نشست مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری است.
۷۵۲۰/۲۰۹۰
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی

انتهای پیام /*


اجتماعی


همدان۲۰۱۸


گردشگری


شورای شهر همدان