اخبار گردشگری

دستگیری باند سرقت مسلحانه میلیاردی مشهد

اعضای باندی که سال گذشته دست به سرقت مسلحانه هفت میلیاردتومانی زده بودند بعد از ١٩ ماه تحقیقات گسترده پلیسی عاقبت به دام افتادند و به جرم شان اعتراف کردند.سرقت مسلحانه
یک توریست خارجی که مرداد سال گذشته به ایران آمده بود در ششمین روز این ماه یک تاکسی بین شهری را از تایباد به مقصد مشهد کرایه کرد. او که مقدار زیادی ارز همراه داشت هرگز تصور نمی کرد از پیش به وسیله سارقان شناسایی شده و دزدان حرفه ای در کمین او هستند.

هنگامی که تاکسی به نقطه خلوتی از جاده رسید، یک دستگاه پژو۴٠۵ به آن نزدیک شد و سه سرنشین پژو با تهدید سلاح گرم تاکسی را وادار به توقف کردند.

بعد از آن دزدان به سوی توریست یورش بردند و کیف او را که حاوی گذرنامه و مقداری ریال سعودی، درهم امارات و دینار کویت درمجموع به ارزش هفت میلیارد تومان بود غارت کردند.

دزدان بلافاصله پس از این دزدی از محل گریختند. در این میان راننده تاکسی در حالی که به شدت ترسیده بود در تماس با پلیس١١٠ واقعه را تعریف کرد و مشخصات سارقان و خودروی آنان را داد. به این ترتیب طرح مهار به سرعت اجرا شد و مأموران گشت تمام مسیرهای خروجی جاده را زیرنظر گرفتند تا پژوی موردنظر را شناسایی کنند اما هیچ ردی از دزدان وجود نداشت و تحقیقات در این زمینه به نتیجه نرسید.