اخبار گردشگری

مهریه عجیب و متفاوت صبا راد در دورهمی لو رفت

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری شب گذشته ۴ بهمن ماه ۱۳۹۶ ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم رفت. مهران مدیری در این برنامه میزبان صبا راد و همسرش مانی رهنما بود. البته پیش از حضور این مهمانان در برنامه دورهمی دکتر سادات سیدباقر مداح مادر پرستاری نوین کشور مهمان مهران مدیری شد و گفتگوی کوتاهی را با او در برنامه شب گذشته دورهمی رقم زد. برنامه شب گذشته دورهمی به مناسبت روز پرستار فضایی متفاوت داشت و همه مهمانان حاضر در استودیوی دورهمی پرستاران عزیز کشورمان بودند.صبا راد
مادر پرستاری نوین ایران در برنامه دورهمی

دکتر سادات سیدباقر مداح بعد از سلام و تبریک روز ولادت حضرت زینب(س) و تبریک ویژه به پرستارانی که در استودیو برنامه دورهمی حاضر بودند از شروع فعالیتش گفت و ادامه داد:من متولد سال ۱۳۱۱ هستم و از فروردین ماه ۱۳۳۱ درسم را در دانشگاه تهران آغاز کردم و در حال حاضر هم تدریس میکنم و هم مسئول آموزش پرستاران کل کشور هستم.

مادر پرستاری نوین کشور در ادامه صحبت هایش از سختی های حرفه پرستاری و انتظاراتی که پرستاران دارند ، گفت و مدالی را که در سال ۱۳۵۰ به عنوان پرستار نمونه دریافت کرده بود به موزه برنامه دورهمی تقدیم کرد.
ماجرای آشنایی و ازدواج صبا راد و مانی رهنما

صبا راد به همراه همسرش مانی رهنما مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی شدند. مانی رهنما با اجرای یک آهنگ وارد استودیوی دورهمی شد و پس از آن صبا راد روی صندلی دورهمی نشست.

خانم مجری بعد از سلام و احوال پرسی و تبریک روز پرستار از چند روز بستری بودن در بیمارستان و زحمات پرستاران گفت و مهران مدیری درباره لاغر شدن مانی رهنما صحبت کرد و از مانی رهنما خواست درباره ماجرای آشنایی شان صحبت کند.

خواننده موسیقی پاپ درباره آشنایی با صبا راد گفت:آشنایی ما یکدفعه نبود و در یک سلسله مراتب رخ داد ، من و صبا در کارهای زیادی با هم همکاری داشتیم و من همیشه با صدای همسرم در برنامه صبحگاهی رادیو بیدار میشدم و به شوخی گفت گمان میکردم مخاطب همه حرفهای او من هستم.

مانی رهنما شروع فعالیتش در حرفه موسیقی را از زمانی کودکی و حضورش در کنار استاد بابک بیات دانست و صبا راد درباره آغاز فعالیت حرفه ای اش گفت:من بعد از گرفتن دیپلم در یک فیزیوتراپی کار میکردم ، یک روز مسئول آرشیو رادیو بیمار ما شد و با شنیدن صدای من از من خواست که به رادیو بروم و یک تست بدهم و کار من از همان جا آغاز شد و در حال حاضر اجرای برنامه به خانه بر می گردیم و یک برنامه صبجگاهی را برعهده دارم که باید برای اجرای آن ساعت ۶ در سازمان صدا و سیما باشم و در ادامه درباره سحرخیز بودنشان و خوابیدن در ساعت ۱۰ شب هم صحبت هایی رد و بدل شد.

مهران مدیری در ادامه صحبت های خانم مجری گفت :فضای مجازی باعث انتشار عکس های شما در کنار هم شد و ماجرای ازدواجتان نیز از طریق همین فضای مجازی لو رفت، خیلی اهل فضای مجازی هستید؟ خانم راد گفت بله من هستم ولی مانی خیلی زیاد نه البته من تا چندسال پیش اصلا سر از فضای مجازی درنمی آوردم و وقتی همکارانم برای من اینستاگرام نصب کردند حتی بلد نبودم با آن کار کنم و خاطره جالبی درباره کار کردن در فضای مجازی گفت.

مجری دورهمی از مانی رهنما و صبا راد پرسید سر چه چیزی با هم اختلاف دارید که خانم مجری گفت:من خیلی ادم عجولی هستم و دوست دارم چند کار را با هم همزمان انجام بدهم اما مانی خیلی آروم و صبور است و فکر میکنم این اختلاف مانی را اذیت میکند.
صبا راد و غذای عجیبی که برای مانی رهنما درست کرد

مانی رهنما خاطره ای از یک غذای عجیب که همسرش برای او درست کرده بود تعریف کرد و همسرش در شرح بیشتر این ماجرا گفت :راستش را بخواهید من میخواستم به سبک به خانه برمی گردیم کباب تابه ای درست کنم و همه مواد لازم را روی میز چیده بودم. چند روز قبل در به خانه برمیگردیم درباره خاصیت های شلغم صحبت کرده بودم و تصمیم گرفتم چند عدد شلغم هم به غذا اضافه کنم. شلغم ها را میکس کردم و غذا را درست کردم اما متوجه شدم که چه غذایی درست کرده ام . همان موقع با دختر دایی ام که در ساختمان ما ساکن بود تماس گرفتم و گفتم من این غذا را درست کرده ام به نظرم خیلی بد است حالا چکار کنم ؟ که او هم گفت با کلی تعریف غذا را سر میز ببرم و بگویم یک غذای جدید است اما مانی در همان لحظه اول متوجه شد که چه غذایی درست کرده ام و با کلی عکس و فیلم خاطره غذا را ماندگار کرد.

مهران مدیری در بخشی از این گفتگو به پارسا پسر مانی رهنما اشاره کرد که مانی رهنما گفت :پارسا پسر من الان ۱۷ سال دارد و پیانو کار میکند و یکی از دوستان فرهاد پسر آقای مدیری است.
مهریه متفاوت صبا راد چه بود

در بخش پایانی این گفتگو صبا راد گفت :من در مسیر آمدن به اینجا دائم به این فکر میکردم که شما درباره مهریه من سوال خواهید کرد و من باید چه بگویم که مهران مدیری خواست درباره مهریه اش صحبت کند .

مجری به خانه برمی گردیم درباره میزان مهریه اش گفت :مهریه من یک کلام ا… مجید ، آینه و شمعدان و یک آهنگ عاشقانه است که به تایید من برسد ، حتی ترانه و آهنگساز و همه چیز آن را من تایید کنم. زمانی که برای ثبت عقد رفته بودیم برای همه این مهریه عجیب بود و هرچه مانی اصرار کرد که حداقل ۱۲ یا ۱۴ سکه به عنوان مهریه داشته باشم من قبول نکردم و همین مهریه ثبت شد.

در بخش پایانی گفتگو صبا راد درباره درآمدش از اجرا در تلویزیون که دو میلیون تومان بود و از اجرا در استیج که ۴۰ میلیون تومان است اما شاید سالی یکبار رخ بدهد صحبت کرد و در نهایت یک کلام الله مجید را به موزه برنامه دورهمی هدیه داد و همسرش مانی رهنما نیز تندیس طلایی بهترین خواننده که در سال ۱۳۷۷ از جشنواره موسیقی فجر دریافت کرده بود به موزه برنامه دورهمی تقدیم کرد.