اخبار گردشگری

نمایشگاه توانمندیهای زنان روستایی شهرستان ایذه برپا شد

مصطفی سمالی در حاشیه آئین افتتاح این نمایشگاه در‌گفت و‌گو با خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه نمونه هایی از توانمندیها، تولیدات و آثار فعالیتهای بانوان روستایی شامل فراورده های لبنی، موادغذایی، تولیدات کشاورزی از جمله گیاهان دارویی، گیاهان زینتی(کاکتوس) زعفران و هنرهای دستی از جمله خیاطی، جوراب بافی، چوقا بافی، قالی بافی، عروسکهای بافتنی, گلسازی، مجسمه سازی،از تعاونی های روستایی شهرستان ایذه را به نمایش گذاشته است.
سرپرست فرمانداری ایذه افزود: نمایشگاه توانمندیهای زنان روستایی بمناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از امروز صبح در قالب ۲۰ غرفه کار خود را آغاز کرده و تا ۲۲ بهمن برای بازدید علاقمندان در محل نمایشگاه جهاد کشاورزی ایذه دایر خواهد بود.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی فعالیتها و توانمندیهای دوشیزگان و بانوان روستایی،ارایه فعالیتهای جهاد کشاورزی درزمینه ارتقای سطح دانش و تواناییهای زنان روستایی،ایجاد انگیزه هرچه بیشتر بین آنان برای شکوفایی استعدادهای بالقوه و ارج نهادن به فعالیت های آنان اعلام کرد.
سمالی افزود: در این‌نمایشگاه گل هایی زینتی و‌آپارتمانی و زعفران ایذه مورد توجه قرار گرفته که این ۲محصول به بیش از ۲۵‌کشور‌از جمله هلند و اندونزی صادر‌می شوند.
شهرستان ایذه در شمال شرقی استان خوزستان قرار گرفته است.
۷۱۶۱/۶۰۰۲
خبرنگار: مهسا نوروزی**انتشار : کبری آقازری

انتهای پیام /*


فرهنگی


نمایشگاه ایذه


تعاونی ایذه


زنان ایذه