اخبار گردشگری

وضعیت جسمی الناز شاکردوست بعد از حادثه روز گذشته

الناز شاکردوست بازیگر جوان کشورمان روز گذشته اتفاق تلخی را در دنیای بازیگری تجربه کرد. سانحه ای که برای این هنرمند جوان سرصحنه رخ داد پای او را به بیمارستان کشاند و باعث شکل گیری شایعات فراوانی شد.الناز شاکردوست

ادمین صفحه اینستاگرام مربوط به الناز شاکردوست با انتشار این عکس نوشت:دوستان ، الناز از همه تون تشکر می کنه ،حادثه پیش آمده دیروز هنگام فیلمبرداری به خیر گذشت و آسیب وارد شده بزودی مداوا خواهد شد.
شاکردوست صبح دیروز سر صحنه فیلمبرداری «دو طبقه روی پیلوت» ساخته جدید ابراهیم ابراهیمیان دچار سانحه شد.

روز گذشته خبری در رسانه و فضای مجازی منتشر شد که حکایت از ضربه مغزی شدن الناز شاکردوست داشت . الناز شاکردوست که چند وقتی است به جمع بازیگران فیلم سینمایی دو طبقه روی پیلوت به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان پیوسته است سر صحنه دچار مشکلی از ناحیه کمر شد که بازتاب این اتفاق تا شکل گیری شایعه ضربه مغزی ششدن الناز شاکردوست پیش رفت و باعث نگرانی خانواده این هنرمند و هوادارانش شد.

اگرچه این اتفاق به سرعت توسط ابراهیم ابراهیمیان تکذیب شد اما همچنان شایعات ادامه داشت تا ادمین صفحه اینستاگرام الناز شاکردوست باانتشار عکسی از الناز روی تخت بیمارستان و در هوشیاری کامل به این شایعات خاتمه داد.

فیلم سینمایی دو طبقه روی پیلوت به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه کنندگی کیومرث پور احمد با بازی الناز شاکر دوست ، جواد عزتی و هادی حجازی فر به عنوان بازیگران اصلی در حال تصویربرداری است.

الناز شاکردوست بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال ۱۳۸۳، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد.

فیلم سراسر شب به کارگردانی فرزاد مؤتمن جدیدترین اثر سینمایی الناز شاکردوست بود که او در این فلیم با سینا حجازی و امیر جعفری همبازی بود.