اخبار گردشگری

معرفی ظرفیت های گردشگردی قزوین در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین محمد درافشانی افزود:در این نمایشگاه که از امروز به مدت سه روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا شده است قابلیت های طبیعی و تاریخی کم نظیر قزوین با برگزاری برنامه هایی چون حضور هنرمندان با پوشش دوره صفویه معرفی می شود.
وی اضافه کرد: معرفی باغستان ها، دهکده طبیعت، بوستان باراجین، موزه مردم شناسی قجر، پخش تیزر و فیلم با موضوع گردشگری قزوین، برگزاری کارگاه زنده آموزش غذاها و شیرینی های سنتی قزوین ، اجرای مسابقات گردشگری با هدف معرفی بناهای تاریخی قزوین ، معرفی قزوین به راهنمایان گردشگری و حضور در غرفه های آنان ، پخش سرود و نماهنگ با موضوع شهر قزوین از دیگر برنامه ها است.
وی اظهار کرد: یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران فرصت بسیار مناسبی برای ایجاد تعامل با فعالان در حوزه گردشگری و جذب گردشگر است.
یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از تاریخ ۳ تا ۶ بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.
این نمایشگاه همچون سالهای قبل توسط شرکت بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران و با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و با حمایت و حضور سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور در ۱۰ سالن نمایشگاهی و در سطحی بالغ بر ۳۵ هزار مترمربع فضای سرپوشیده و ۲ هزار مترمربع فضای باز برگزار خواهد شد .
قزوین با داشتن بیش از یک هزار و ۳۰۰ اثر تاریخی ثبت شده رتبه اول کشور را از نظر تعداد آثار تاریخی دارد.
۷۳۸۸/۶۰۱۲خبرنگار:پریسا نوروزی** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی

انتهای پیام /*


فرهنگی


گردشگر ی


نمایشگاه تهران


قزوین