اخبار گردشگری

منوی مراکزپذیرایی درایران با توجه به تنوع بالای غذایی محدوداست

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از اداره کل میراث فرهنگی استان تهران، مجید مهدوی روزگذشته (دوشنبه )در حاشیه جشنواره غذاهای اتریش که در هتل آزادی پارسیان در حال برگزاری است افزود: برگزاری چنین جشنواره هایی موجب اشتراک و انتقال این تجربیات به صنعت هتلداری کشور و بهبود سطح خدمات بین المللی خواهد شد.
مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران ادامه داد: از گسترش تعاملات فرهنگی بین تهران و وین استقبال می کنیم و این آمادگی وجود دارد که جشنواره های مشابه ای در بخش فرهنگ غذایی و صنایع دستی در وین برگزار شود.
وی دیپلماسی فرهنگی را از روش های موثر در جذب گردشگران خارجی به کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره های فرهنگی می تواند موجب شناخت بهتر ملت ها از یکدیگر شده و بسیاری از گردشگران برای آشنایی و کسب تجربه فرهنگ سایر مردم جهان، سفر کنند.
وی عنوان کرد: انتقال فرهنگ غذایی و همچنین سبک و آداب پذیرایی در بین ایرانیان می تواند یکی از بهترین تجربیات برای هر گردشگری باشد.
وی گفت: با انجام مطالعات پژوهشی و میدانی در حوزه غذا میتوان علایق گردشگران خارجی که به ایران سفر می کنند را به درستی تشخیص داد و نتیجه این مطالعات برای افزایش سطح رضایت گردشگران خارجی به مدیران مراکز پذیرایی نیز آموزش داده شود.
گفتنی است جشنواره غذایی اتریش با حضور محمد حسن طالبیان معاون میراث فرهنگی کشور به عنوان میهمان ویژه و سخنران، مجید مهدوی مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران روز دوشنبه ( دوم دیماه )در سالن اجتماعات هتل آزادی پارسیان برگزار شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/۷۲۴۷/۷۲۴۴ / ۱۵۳۹

انتهای پیام /*


فرهنگی


جشنواره غذای اتریش


میراث فرهنگی