اخبار گردشگری

دستگیری سارق خودروهای مزدا ۳ شرق پایتخت

رییس کلانتری ۱۲۱ ازتعیقیب و گریز و دستگیری یک سارق حرفه‌ای خودروی مزدا ۳ خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمود مالمیر درباره جزییات این خبر گفت: شب گذشته واحد گشت موتور سوار کلانتری به یک دستگاه خودرو مزدا۳ سفید رنگ با یک نفر سرنشین مشکوک شد. پس از استعلام مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت بود و دستور ایست داده شد که راننده به محض مواجهه با پلیس به طرز وحشتناک اقدام به فرار کرد.

 

او ادامه داد:واحد گشت موتور سوار بلافاصله اقدام به تعقیب وی کرد و واحدهای خودرویی کمکی  نیز به سمت محل متواری شدن خودرو اعزام شدند. خودرو مزدا۳ ضمن بی‌توجهی به آژیر و دستور مکرر ایست، تغییر مسیر داد و با حرکات مارپیچ در حرکت خودروهای عبوری اخلال ایجاد می کرد.

 

رییس کلانتری ۱۲۱ خاطرنشان کرد: نهایتا با توجه به عدم توجه راننده خودرو به اخطار پلیس ، ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک تیرهای هوایی کردند که به علت عدم توقف راننده خودرو و ادامه مسیر به سمت خیابان دماوند با شلیک یک تیر جنگی دیگر به سمت لاستیک عقب و اصابت تیر به لاستیک خودرو حوالی بیمارستان بوعلی پس از برخورد با گاردریل متوقف شد .

 

او با بیان اینکه راننده با رها کردن خودرو به صورت پیاده متواری شد گفت: دربازرسی از متهم یک ابزار دست ساز کشف شد که مخصوص تخریب قفل سوویچ خودروهای مزدا ۳ بود و توسط سارقین حرفه‌ای مورد استفاده قرار می گیرد.