اخبار گردشگری

بازی های سخت استقلال در راه است

ستار همدانی، پیشکسوت باشگاه استقلال، درباره تساوی تیم استقلال مقابل پدیده در بازی روز گذشته،گفت:اگر به روزهای گذشته استقلال برگردیم باید بگویم استقلال روزهای سختی را پشت سر گذاشته اما روزهای سخت تری پیش روی تیم است و بازی های سخت هنوز باقی مانده و بر همین اساس تیم باید تقویت شود.استقلال

وی افزود:به طور کلی استقلال به یک مهاجم ششدانگ کامل نیاز دارد تا بتواند برای تیم کارساز باشد، متاسفانه ما قدر داشته هایمان را نمی دانیم و بر خلاف استفاده از آنها برخی مواقع در جهت تخریب آنها قدم برمی داریم. در بازی سایپا علی قربانی استپ بسیار خوبی کرد و ضربه بسیار خوبی زد که ازیک گل کمتر نبود ما به جای اینکه به لحاظ روحی و روانی به این بازیکن کمک کنیم ناخودآگاه باعث افت او می شویم.

هافبک اسبق استقلال تصریح کرد:به هر حال در بازی با پدیده، استقلال داریوش شجاعیان و محسن کریمی را در اختیار نداشت و جپاروف نیز بعد از دو بازی غیبت به جمع آبی پوشان اضافه شده بود. به نظر من استقلال در داشتن مالکیت توپ و به وجود آوردن موقعیت عملکرد خوبی داشت اما متاسفانه نتوانستیم از موقعیت هایی که داشتیم به خوبی استفاده کنیم. ازپنالتی موقعیت مهمتر پیش نمی آید و به هر حال روز، روزِ استقلال نبود و پنالتی هم گل نشد.

مربی اسبق آبی پوشان در ادامه درباره بازی هفته آینده استقلال مقابل پارس جنوبی جم گفت:پارس جنوبی جم تیم خوبی است. استقلال بازی ساده ای ندارد و به نظر من یکی از ارکان اصلی موفقیت استقلال همین بازی با پارس جنوبی است چراکه پیروزی مقابل این تیم هم به لحاظ جدولی به استقلال کمک می کنند و هم روندی رو به رشد آبی ها که در سه بازی گذشته با تساوی به نوعی استپ کرده دوباره استارت خواهد خورد و در ادامه تیم از نظر روحی و روانی نیز آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل صنعت نفت آبادان می شود.

بخش پایانی صحبت های این پیشکسوت فوتبال ایران در مورد سیدحسین حسینی، دروازه بان این تیم و حواشی که پیرامون او وجود دارد بود. او در در این باره گفت:من به حسینی توصیه می کنم تمام تمرکزش را روی کار خود بگذارد. او باید از رحمتی درس بگیرد و با سکوت به تمرکز خود و تیم کمک کند، ضمن اینکه بزرگترهای تیم و مسئولان تیم هم اکنون مقابل این بازیکنان مسئولیتی ویژه ای دارند. خدایی ناکرده اگر حسینی درگیر حاشیه شود در آینده اش تاثیرات بسیار منفی خواهد داشت.