اخبار گردشگری

سجاد شهباززاده تا پایان فصل به القطر پیوست

سجاد شهباز زاده مهاجم سابق استقلال بعد از یک فصل دوری به استقلال برگشت ولی نتوانست در نیم فصل عملکرد خوبی از خود نشان دهد و موفق به گلزنی شود و در نهایت ازفهرست از این تیم جدا شد.وی تنها چند روز بعد از فسخ قرارداد با این باشگاه راهی قطر شد تا فوتبال خود را در لیگ ستارگان پیگیری کند.سجاد شهباززاده

سجاد شهبارزاده ۲۷ ساله که فصل گذشته در تیم آلانیا اسپور ترکیه بازی کرد و در نیم فصل اول از فصل جاری هم عضو تیم نفت تهران بود بعد از نیم فصل کابوس وار در استقلال بدون این که موفق به گلزنی شود در فهرست از این تیم جدا شد تا با وجود حرف و حدیث های فراوان در نهایت مجبور باشد فوتبالش را در نیم فصل دوم در تیم دیگری پیگیری کند.

سجاد که گفته می شد با پیشنهادات خوبی از دو تیم تراکتورسازی و ذوب آهن روبرو شده و حتی آخرین اخبار از سفر این بازیکن به اصفهان برای پیوستن به شاگردان امیر قلعه نویی حکایت داشت، به یکباره تغییر مسیر داد و صبح امروز راهی دوحه شد تا پای مذاکره با یکی از باشگاه های این کشور بنشیند.

سجاد شهباززاده به محض ورود به فرودگاه دوحه با استقبال مسوولان تیم فوتبال القطر روحیه شد تا در نیم فصل دوم فوتبالش را در لیگ ستارگان قطر دنبال کند.
شهباززاده تا پایان فصل در القطر باقی خواهد ماند و تلاش می کند با حل مشکل گلزنی این تیم حکم بقای تیمش در لیگ ستارگان قطر را امضا کند.