اخبار گردشگری

تصاویر:هلند و هفت شهر عشق…/ما هنوز اندرخم یک کوچه ایم!

هلند، کشوری خوش مقصد است که گردشگران دوستش دارند و این کشور واقع در شمال اروپا همه چیز دارد به جز کوه!

به گزارش “توریسم آنلاین” مردمان این سرزمین مملو از خیابانهای سنگفرش شده ،قلعه و کانال های شهری به عنوان نماد تمدن این سرزمین،سبک زندگی اجتماعی مخصوص به خود را دارند.

هـــــــــلند کشوری است که نمی توان از زیبایی های فوق العاده آن بی اعتنا گذشت. این کشور اروپایی مانند همسایگانش دارای سیستم ریلی است و می توان طی چند روز به راحتی شهرهای مختلف آن را دید.

در ادامه در توری مجازی به ۷ شهر این کشور سفر می کنیم:

“هارلم”

شهری با کناره های ساحلی آرام و دلنشین که در پس زمینه آن چهره ای شهری نمایان است.با  وجود سابقه تاریخی این شهر ،زاده شدن نقاشان چیره دست در این سرزمین چیز عجیبی نیست.هارلم زیبا در شمال آمستردام قرار دارد.

“روتردام”

اگر آمستردام را مرکز فرهنگی هلند بدانیم،روتردام جفت دوقلوی آن با همان جنب و جوش و شلوغی ها است.

“لاهه”

این شهر محل سکونت خانواده سلطنتی هلند و همچنین پایتخت اداری و مقصد فرهنگی جالبی است که مانند یک آهن ربا گردشگران کنجکاو را به سوی خود می کشاند.”دیوان بین المللی دادگستری” یا “دادگاه جهانی” سازمان ملل متحد در این شهر قرار دارد.

“اوترخت”

مشهورترین رقابت ها و فستیوالهای هلند در خیابانهای این شهر برگزار می شود.در این شهر کافه های متعددی دیده می شود که با کانال به هم متصل و پاتوق دنج ۷۰ هزار دانشجوی مشغول به تحصیل در این شهر هستند.

“لیدن”

شهری دانشجویی که دارای قدیمی ترین دانشگاه هلند است و حضور این دانشجویان طراوت و شور جوانی خاصی به شهر بخشیده است.

“ماستریخت”

شهری در جنوب هلند که بیشتر از هر نقطه دیگر این کشور از آلمان و بلژیک تاثیر پذیرفته است.این شهر به خاطر داشتن رستورانهای متنوع و متعدد ،مقصد گردشگران غذایی است.

“آمستردام”

این تور قطعا بدون بازدید از پایتخت زیبای هلند کامل نخواهد شد.آمستردام دارای گنجینه با ارزشی از معماری این سرزمین،نقاط تاریخی ،موزه هایی در سطح جهانی و زادگاه نقاشان ،طراحان و البته آشپزهای معروف است.