اخبار گردشگری

مخالفت باشگاه الغرافه با بازگشت مهدی طارمی به ایران

مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس دو روز پیش راهی قطر شد و تست پزشکی خود را در باشگاه الغرافه انجام داد. قرار بود دیروز مراسم معارفه اش در حضور رسانه ها برگزار شود اما چنین اتفاقی رخ نداد.مهدی طارمی

در پی عدم توافق مهدی طارمی با باشگاه الغرافه بر سر برخی از بندهای قراردادش، تیم قطری حاضر به از دست دادن مهاجم ملی پوش پرسپولیس نشده و مخالفت خود را با بازگشت وی به ایران اعلام کرده است.
باشگاه الغرافه به طارمی و مدیر برنامه هایش اعلام کرده در صورتی که این بازیکن بخواهد به ایران برگردد، اقدام قانونی خواهد کرد. باشگاه پرسپولیس هم با توجه به نامه ای که به الغرافه داده، تمایلی برای بازگشت طارمی به ایران ندارد چراکه بسیار نگران است ماجرای ریزه اسپور برای آنها تکرار شود.
طارمی نیز مردد است و این نشان می دهد او همچون گذشته تمایل چندانی به بازی در تیم های عربی ندارد.

باشگاه پرسپولیس هم در شرایطی طارمی را راهی الغرافه کرد که بر سر مبلغ رضایت نامه توافق قطعی نشده بود. پیشنهاد الغرافه صدور رضایتنامه با ۵۲۰ هزار دلار بود و اصرار پرسپولیس به دریافت مبلغ بیشتر بود. آن ها در نهایت به توافق رسیدند و پرسپولیس ۵۰۰ هزار دلار از الغرافه دریافت کند و ۱۰۰ هزار دلار از طارمی بگیرد.
الغرافه می توانست بابت ۵ ماه حضور طارمی در این تیم بخشی از درآمد ۲۲۱ هزار دلاری طارمی از سوی فیفا را هم دریافت کند اما با اصرار پرسپولیس و موافقت الغرافه تیم قطری اعلام کرد این درآمد را کاملا به پرسپولیس تعلق می گیرد.
پرسپولیس و الغرافه به توافق رسیدند اما حالا این طارمی است که با الغرافه به بن بست رسیده.
نکته جالب طلسم شدن حضور طارمی در باشگاه های خارجی است؛ اما او همچنان فرصت دارد تا در نقل و انتقالات زمستانی به تیم هایی که شانس حضور در آنها را داشت، برود. تیم هایی مثل لوکرن، لژیا ورشو و یک تیم یونانی. البته طارمی به این دلیل قطر را انتخاب کرده بوده که زیاد از ایران دور نباشد؛ اما در شرایط جدید مشخص نیست چه شرایطی در انتظار این بازیکن پر سر و صدا است. اینکه آیا او در پرسپولیس خواهد ماند یا خیر؟
وقتی موضوع طارمی است ما انتظار هر تصمیمی را از او داریم!
باید دید طارمی امروز (پنجشنبه) با الغرافه توافق خواهد کرد و یا الغرافه حاضر می شود با صدور نامه ای کتبی برای باشگاه پرسپولیس اعلام کند ادعایی در قبال بازگشت طارمی ندارد.