اخبار گردشگری

تعطیلی زمستانی مدارس به توسعه گردشگری کشور کمک می کند

رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور با بیان اینکه تعطیلی زمستانی مدارس به توسعه گردشگری کمک می کند، گفت: ما با این طرح موافقیم و برای اجرای آن با سایر سازمان ها همراهی می کنیم.

مونسان در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره طرح پیشنهادی تعطیلی یک ماهه مدارس در فصل زمستان، اظهار کرد: این موضوع به توسعه گردشگری کمک می کند. این طرح پیش از این هم مطرح شده بود اما دستگاه ها با هم اختلاف داشتند اما این بار هم سازمان محیط زیست موافق است، هم آموزش و پرورش و ما هم در سازمان گردشگری بسیار موافق این طرح هستیم.

مناطق جنوبی کشور جاذبه های خوبی برای گردشگری در فصل زمستان هستند که اگر تعطیلات ۲۰ روزه تا یک ماهه مدارس اتفاق بیفتد به توسعه گردشگری در این مناطق کمک خوبی می کند. ما هم با این طرح موافقیم و با سایر دستگاه ها برای اجرا این طرح همراهی خواهیم کرد.

مونسان درباره اقدامات اخیر سازمان گردشگری خاطرنشان کرد: طرح جامع گردشگری هر استان را به زودی ابلاغ می کنیم تا بر اساس آن استان ها برای توسعه گردشگری برنامه ریزی کنند. همچنین پرتال جامع گردشگری در حال آماده شدن است تا مرجعی برای اطلاع رسانی به مردم و معرفی ظرفیت های گردشگری کشور باشد.

رییس سازمان گردشگری در پایان گفت: نمایشگاه گردشگری تهران هم در روزهای سوم تا ششم بهمن با حضور تعداد زیادی از شرکت های داخلی و خارجی برگزار می شود.

« دنیای سفر » این نوشته را از «
ایسنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.