اخبار گردشگری

تسهیلات ویژه به طرح های نیمه تمام گردشگری اردبیل پرداخت می شود

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، عسگر سنگی در جلسه بررسی طرح های گردشگری افزود: مطابق پیگیری سازمان میراث فرهنگی امکان اعطای تسهیلات به طرح های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی فراهم شده است.
وی گفت: بر اساس این مصوبه تمامی طرح های گردشگری که دارای مجور احداث از وزارت صنعت، معدن و هستند می توانند از طریق سامانه سرمایه گذاری بهین یاب نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند.
معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ادامه داد: متقاضیان می توانند به لینک طرح های نیمه تمام بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی، بهسازی، بازسازی و تجهیز واحدهای گردشگری و توسعه کارگاه های تولیدی صنایع دستی در بخش تامین مالی سامانه سرمایه گذاری بهین یاب مراجعه کنند.
سنگی افزود: متقاضیان باید بعد از مراجعه به لینک، اعلام درخواست و دریافت کدپیگیری به معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مراجعه کنند.
وی بیان کرد: تکمیل طرح های نیمه تمام گردشگری می تواند منجر به تقویت زیرساخت ها و در ادامه توسعه گردشگری استان شود و انتظار می رود سرمایه گذاران از فرصت پیش آمده اعطای تسهیلات استفاده بهینه داشته باشند.
معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز در این جلسه از صدور ۲۰ مجوز ایجاد، اصلاح و تکمیل تاسیسات گردشگری در استان از ابتدای سال گذشته خبر داد.
بهزاد مجیدی گفت: در سال گذشته ۱۰ مجوز و تا پایان آذر ماه سال جاری نیز ۱۰ مجوز ایجاد، اصلاح و تکمیل تاسیسات گردشگری صادر شده است.
خبرنگار: مینا میرقاسمی**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
۳۰۰۶/ ۱۲۵۷

انتهای پیام /*


اجتماعی


گردشگری


تسهیلات


اردبیل