اخبار گردشگری

کاوه رضایی از شارلوا جدا میشود؟

تیم شارلوا در رده دوم فصل جاری ژوپیلر لیگ بلژیک قرار دارد و کاوه رضایی، مهاجم ایرانی با به ثمر رساندن ۹ گل در جمع برترین گلزنان قرار دارد.کاوه رضایی

ایستادن در صدر جدول بهترین گلزنان ژوپیرلیگ آن هم در اولین تجربه حضور در فوتبال اروپا باعث شد تا همه نگاه ها به کاوه رضایی در پیشانی خط حمله تیم شگفتی ساز شارلوا جلب شود، بازیکنی که با درخشش فوق العاده و گلزنی های متوالی نقشی تعیین کننده در خلق شگفتی توسط گورخرهای شهر شارلوا داشته است.

در شرایطی که سران باشگاه مطرح اندرلخت از چند هفته قبل پروسه خرید این بازیکن ایرانی را در صدر برنامه ها و اولویت های زمستانی خود قرار دادند یک بار دیگر اظهار نظر هرمان ون هولسبیک مدیر باشگاه اندرلخت برای تقویت خط حمله با خرید یک مهاجم گلزن از لیگ بلژیک باعث شد تا دوباره هه توجهات به کاوه رضایی از شارلروا و پیشنهاد وسوسه گننده ای که این بازیکن دریافت کرده، جلب شود.

اما در واکنش به این شایعات و احتمال جدایی از شارلروا کاوه رضایی به سایت La Dernière Heure گفت:« من در ابتدای ماجراجویی با شارلروا در فوتبال اروپا هستم از همین رو احساس نمی کنم به تغییر نیاز داشته باشم از همین رو به چیز دیگری فکر نمی کنم . تنها چیزی که می دانم این است من باید حداکثر توان خودم را برای موفقیت بیشتر شارلروا بگذارم و تمرکزم را با این شایعات از دست ندهم».

او ادامه به شایعه پیشنهاد اندرلخت اشاره و افزود:« اگر یک روز برای من پیشنهادی از باشگاه دیگری وجود داشته باشد این موضوع به باشگاه مربوط می شود تا آن را تجزیه و تحلیل کند اگر توافقی میان دو باشگاه رقم بخورد آن گاه ما می توانیم دنبال یک راه حل و تصمیم نهایی برای این انتقال و امضای قرارداد جدید باشیم اما الان همه چیز به شارلوا و موفقیت این تیم برمی گردد».

فلیچ مازو، سرمربی تیم شارلوا درباره کاوه رضایی می گوید:اگر باید مهاجم مورد علاقه ام را انتخاب می کردم حتما این گزینه کاوه رضایی بود. به واقع او برای من بهترین مهاجم حال حاضر در فوتبال بلژیک است، البته بازیکن کاملی است و داشتن بازیکنی همانند کاوه رضایی برای یک مربی نعمت محسوب می شود.

وی در ادامه اظهار داشت:او دارای ذهنی بی نقص است که به خوبی درک می کند. دستورالعمل ها را به خوبی در زمین اجرایی می کند و شم گلزنی دارد.