اخبار گردشگری

آغاز آئین های هفته فرهنگی و اجتماعی آستارا

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ فرماندار آستارا غروب چهارشنبه در آئین افتتاح این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های این شهرستان گفت: این نمایشگاه در ۴۰ غرفه به مدت یک هفته از ساعت ۱۵ تا ۱۷ دایر خواهد بود و قابلیت های ادارات و مراکزی همچون فوریت های اجتماعی بهزیستی، حفاظت محیط زیست، جمعیت هلال احمر، آتش نشانی، مدیریت جهاد کشاورزی، کتاب و مطبوعات، سازمان های مردم نهاد و رسانه ها را نشان می دهد.
یونس رنجکش با اشاره به اینکه کنترل آسیب های اجتماعی، ترویج فرهنگ اسلامی ایرانی و معرفی کارآفرینان از هدف های هفته فرهنگی اجتماعی آستاراست، افزود: همایش ها و کلاس های آموزشی با هدف همگرایی اجتماعی در طول این هفته برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: هفته فرهنگی و اجتماعی برای نخستین بار در بین شهرستان های استان گیلان در آستارا برگزار می شود بستر توسعه با نشاط اجتماعی فراهم خواهد شد.
وی افزود: برای رفع نگرانی های اجتماعی و ایجاد جذابیت در برنامه ریزی فرهنگی باید از توان هنرمندان استفاده شود و برنامه ریزان نباید از این فرصت غفلت کنند.
از ۲۹ آذر تا پنج دی ماه در آستارا هفته فرهنگی اجتماعی این شهرستان نام گذاری و ستادی برای برنامه های آن تشکیل شده است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و دهها جاذبه گردشگری، تاریخی و اقتصادی در منتهی الیه غرب استان گیلان و همساگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی**انتشار دهنده: بابایی
۷۱۰۵ / ۷۱۲۴ /۶۰۳۰

انتهای پیام /*


فرهنگی


هفته فرهنگی اجتماعی


شهرستان آستارا


توانمندی های عمومی