اخبار گردشگری

تخفیف ۳۰ درصدی هتل های ۳ استان گردشگری کشور

هتل های سه راس مثلث گردشگری کشور یعنی استان های یزد، فارس و اصفهان تا ۲۵ اسفندماه سال جاری به گردشگران ۱۰ تا ۳۰ درصد تخفیف می دهند.

«محمدرضا نصیری» سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در این خصوص گفت: براساس تفاهم نامه «مثلث طلایی گردشگری» که بین جامعه هتلداران استان های فارس، یزد و اصفهان منعقد شده است، مردم این سه استان تا پایان سال جاری برای رزرو هتل در هر کدام از استان های فارس، اصفهان و یزد از تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی برخوردار می شوند.

وی با بیان این که به دلیل نزدیک شدن به فصل زمستان درصد اشغال هتل ها کاهش پیدا می کند، اظهار کرد: از فرصت زیبایی فصل پاییز و جاذبه ها و تفریحات زمستانه در استان های کشور به خوبی استفاده نمی شود و همین امر سبب می شود که تنها در فصل های بهار و تابستان جذب گردشگر داشته و هتل ها در دیگر ایام سال با کمترین میزان رزرو روبه رو باشند.

نصیری در ادامه توسعه صنعت هتلداری را از زیرساخت های مهم صنعت گردشگری عنوان کرد و گفت: ایجاد واحدهای اقامتی در سطوح چهار و پنج ستاره و طرح توسعه آنها و همچنین ایجاد مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی از برنامه ها و اولویت های اصلی اداره کل میراث فرهنگی استان یزد در سال جاری است.

این مسئول در پایان از ساخت پنج هتل پنج ستاره در شهرستان های اردکان، میبد و یزد خبر داد و تصریح کرد: بحث بهسازی و بازسازی سرویس های بهداشتی بین راهی، بافت تاریخی شهر یزد و مجتمع های خدمات رفاهی که به گردشگران داخلی و خارجی استان کمک می کند نیز در دستور کاری قرار گرفته است.

« دنیای سفر » این نوشته را از «
ایسنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.