اخبار گردشگری

فاطمه دانش زاد بازیگر پیشکسوت در بیمارستان بستری شد

فاطمه دانش زاد همسر زنده یاد سروش خلیلی از جمله بازیگرانی است که در سریال ها و فیلم های بسیاری بازی کرده است. از جمله «هفت گنج»، «روزگار جوانی»، «فرار بزرگ« و «کوچه اقاقیا».

فاطمه دانش زاد بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان قلب شهید رجایی تهران بستری و تحت نظارت پزشکان قرار گرفت.

فاطمه دانش زاد بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر متولد سال ۱۳۳۵ است و فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۵۶ در تئاتر «جامعه باربد» زیر نظر استاد مهرتاش آغاز و بعد از آن به تلویزیون و سینما راه پیدا کرد.

وی در سریال هایی همچون «کوچه اقاقیا» به کارگردانی رضا عطاران، «فرار بزرگ» به کارگردانی محمدحسین لطیفی، «ورثه آقای نیک بخت» به کارگردانی مرضیه برومند، «خودرو تهران ۱۱» به کارگردانی مرضیه برومند، «بافته های رنج» به کارگردانی مجید بهشتی، «در انتهای شب» به کارگردانی منوچهر پوراحمد و فیلم های سینمایی «آپارتمان شماره ۱۳» و «دو نفر و نصفی» به کارگردانی یدالله صمدی، «فرار بزرگ» به کارگردانی محمد بزرگ نیا، «گره» به کارگردانی یوسف سید مهدوی، «روزنه ای به سپیده» به کارگردانی علی اکبر قاضی نظام، «طوبی» به کارگردانی خسرو ملکان و «مربای شیرین» به کارگردانی مرضیه برومند حضور داشته است.

فاطمه دانش زاد همسر زنده یاد سروش خلیلی است.