اخبار گردشگری

عکس جنجالی علی کریمی

از دیروز یک عکس  در شبکه های اجتماعی در حال چرخیدن هست که علی کریمی، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران را در آغوش یک خانم نشان می دهد.

علی کریمی دیروز و طی دیدار خیرخواهانه ای در شهرستان سرپل ذهاب به سر می برد و از آن جا که در این دیدار زنان زلزله زده نیز در استادیوم این شهر حضور داشتند، حالا عده ای با انتشار شیطنت آمیز این عکس، خواسته اند القا کنند که کریمی یکی از تماشاگران را اینگونه در آغوش گرفته است.

این در حالی است که این عکس، در فرودگاه امام خمینی (ره) و هنگام خداحافظی کریمی با مادرش طی یکی از سفرهایش ثبت شده و ربطی به دیدار تیم منتخب پیشکسوت های تیم ملی فوتبال ایران با تیم منتخاب کرمانشاه ندارد.
پیروزی تیم ستارگان فوتبال ایران (منتخب سال ۹۸) برابر منتخب کرمانشاه در دیدار خیریه

در دیداری خیرخواهانه که به نفع زلزله زدگان غرب کشور برگزار شد، ستارگان تیم ملی فوتبال ایران در سال ۱۹۹۸ برابر منتخب کرمانشاه صف آرایی کردند و در پایان موفق شدند با حساب ۴ بر ۲ به پیروزی برسند.

منتخب ستارگان تیم ملی فوتبال در سال ۱۹۹۸ در دیداری خیرخواهانه به مصاف تیم منتخب کرمانشاه رفتند و موفق شدند با حساب ۴ بر ۲ در این بازی پیروز شوند. این دیدار در ورزشگاه سرپل ذهاب و به نفع زلزله زدگان غرب کشور انجام گرفت.