اخبار گردشگری

پاسخ باران کوثری به منتقدان موضع‌گیری سیاسی اخیرش

باران کوثری به منخاطبان منتقد خود، موضع‌گیری سیاسی اخیرش پاسخ داد و تاکید کرد که از دادن رای خود به حسن روحانی پشیمان نیستم.

به گزارش خبرآنلاین، باران کوثری در واکنش به انتقادهایی که از او در مورد موضع گیری‌اش نسبت به دولت می شد، متنی را در اینستاگرام منتشر کرد.

 

این بازیگر نوشت: «من، باران کوثری، هیچ‌کجا از رایی که به حسن روحانی دادم ابراز پشیمانی نکردم. من رای دادم که فرصت نقد و تکرار مطالباتم رو داشته باشم. طبیعتا من هم مثل هر کس دیگه‌ای بر اساس خواسته‌ها و نیازهای خودم و توصیه‌ کسانی که قبولشون دارم کاندیدای موردنظرم رو انتخاب می‌کنم و این نه خودخواهی است نه به فکر مردم نبودن، این یعنی رییس جمهور بر اساس نیاز اکثریت انتخاب شود، اگر کاندیدای موردنظر شما انتخاب نشده یعنی خواسته‌هایتان در اولویت اکثریت نیست.

مطمئنم نقد امثال من به این دولت اگر بیشتر از بقیه نباشد کمتر نیست، فکر می‌کنم از همین صفحه‌ اینستاگرام هم این مشخص است. خیلی متاسفم که روند کند تحقق وعده‌های دولت این‌طور بهانه به دست صفحه‌ها و آدم‌های تندرویی داده که ما را سیبل خالی کردن خشمشان از شکست در انتخابات کرده‌اند اما من از رای‌ام پشیمان نیستم، تکرار می‌کنم رای ندادن در انتخابات ریاست جمهوری جز گزینه‌های من نیست و در بین نامزدهای انتخابات ۱۳۹۶ حسن روحانی همچنان انتخاب من و نقد دولتی که به آن رای دادم حق طبیعی من است.»