اخبار گردشگری

پیش بینی نابودی جهان تا ۱۲ روز دیگر!

به گزارش آسمان خبر به نقل از خبرگزاری روسی اسپوتنیک، گروهی از دانشمندان هندی در جدیدترین پیش بینی خودادعا می کنند که وجود یک ویروس فضایی ناشناس، بشریت را در ۲۳ دسامبر نیست و نابود خواهد کرد.

اسپوتنیک در گزارش خود به نقل از پایگاه روسی ” VladTime” آورده است دانشمندان شهر دهلی هند اعلام کرده اند پایان جهان همین ماه دسامبر سال جاری میلادی خواهد بود. این دانشمندان گفته اند علت نابودی بشریت ویروسی پیچیده است که ۲۳ دسامبر از سوی جسمی فضایی بر روی کره زمین منتشر می شود و به سبب بیماری که از سوی این ویروس انتشار یافته، تمامی بشریت ظرف یک هفته نابود خواهد شد. آنها شیوه انتقال عفونت از یک شخص به شخص دیگر را اعلام نکردند.

طبق اعلام این پایگاه، دانشمندان به تازگی شئ پیچیده ای را در فضا مشاهده کردند که در پایگاه های داده ای ناسا موجود نیست و از همین رو احتمال می رود این جسم ویروسی مرگبار را به روی زمین آورد که سبب نابودی تمامی اشکال حیات بر روی زمین شود.اظهارات دانشمندان هندی در حالی مطرح می شود که پیشتر نیز شماری از رسانه ها اعلام کرده بودند پایان جهان طبق تقویم مایاها در ۲۰۱۲ نیست و فهم پیش بینی مایاها درست صورت نگرفته است؛ بلکه جهان در ۲۰۱۷ پایان می یابد.