اخبار گردشگری

قرارداد علی کریمی با استقلال

کامران منزوی یکی از مدیران استقلال در مورد بستن قرارداد با علی کریمی اسطوره پرسپولیسی ها توضیحاتی را بیان کرد. کامران منزوی سرپرست اسبق استقلال درباره عقد قرارداد داخلی با علی کریمی افزود:با علی کریمی قرارداد بستم و هنوز هم این قرارداد را نزد خود دارم و در منزل یکی از کارمندان باشگاه موجود است.

او ادامه داد:علی کریمی قراردادی به مبلغ ۵ میلیون تومان با ما امضاء کرد. در نهایت قرارداد با کریمی بسته شد و شیرینی هم خوردیم و دست دادیم. همچنین به او اعلام کردم که آیا بابت عقد قرارداد پولی می خواهد یا خیر که او گفت:خیر. حتی به او گفتم که پول موجود است، اما او بدون گرفتن پولی قراردادش را امضاء کرد.سرپرست اسبق استقلال بیان کرد:تنها نقطه تاریک این بود که کریمی پول نگرفت. سپس به بازی سالنی رفتیم و با توجه به اتفاقاتی که در آنجا رخ داد و از طرفی هم هواداران استقلال که نمی دانستند علی کریمی بازیکن تیمشان است با او درگیر شدند چرا که ما در آن زمان، عقد قرارداد ، آن را افشا نمی کردیم.

با تمام این اتفاقات ما هم در آن سالن حضور داشتیم، اما نمی توانستیم به هواداران بگوییم که ما یک ستاره پیدا کردیم و این کار ها را نکنید و او را نزنید. در نهایت علی رفت و در آخر شد علی کریمی.
قرارداد علی کریمی با استقلال از زبان خودش:علی کریمی اعتراف کرده که با استقلال تهران قرارداد داخلی بسته بود. علی کریمی اسطوره باشگاه پرسپولیس در مصاحبه ای درباره آغاز فوتبال خود گفت:«من با تیم نفت در نوجوانی قرارداد امضا کردم و سپس به سایپا رفتم. ولی بعد از مدتی سایپا منحل شد و در آن موقع فرشید برادر بزرگ ترم به عنوان سرباز در فتح حضور یافت. من هم آن جا رفتم و فوتبال سالنی هم سبب شد که مورد توجه پرسپولیس قرار گیرم. قبلا هم گفته ام که با استقلال قرارداد داخلی امضا کردم. اما خدا را شکر در آن موقع قرارداد داخلی اعتباری نداشت و قرارداد من کنسل شد.»

این مصاحبه علی کریمی نشان می دهد که ادعای علی فتح الله زاده درست بوده است. فتح الله زاده قبلا گفته بود که با علی کریمی قرارداد داخلی بسته بود اما کسی این حرف او را باور نمی کرد. مدیرعامل سابق استقلالی ها گفته بود که با کریمی تمام کرده اما به دلیل اینکه در بازی سالنی فتح و استقلال، آبی ها علیه کریمی شعار داده بودند به پرسپولیس رفته بود.