اخبار گردشگری

مرتضی پورعلی گنجی برای رونالدو کری خواند!

مرتضی پورعلی گنجی به سبک جالبی برای ستاره رئال و نیم ملی پرتغال کری خوانده. تیم ملی ایران در جام جهانی مقابل پرتغال قرار می گیرد و رودرویی دوباره ایران با رونالدو، می تواند بسیار جذاب باشد. مرتضی پورعلی گنجی که طرفدار رئال و رونالدوست، برای او کری خوانی کرده است. او نوشته بعد از جام جهانی ۲۰۱۴ مسی محو شده است.مرتضی پورعلی گنجی
البته مسی در این سال ها هم درخشش داده و حداقل همین امسال عامل اصلی صعود آرژانتین به جام جهانی بوده است.

بیوگرافی مرتضی پورعلی گنجی:

مرتضی پورعلی گنجی که هم اکنون در السد بازی می کند در ۳۰ فروردین ۱۳۷۱ در روستای پایین گنج افروز بابلبه دنیا آمده است. وی فوتبال را در مسابقات آموزشگاه های شهرستان بابل آغاز کرد و سپس به باشگاه فوتبال پیکان بابل پیوست. وی هم اکنون دانشجوی رشته تربیت بدنی است. او پس از بازی در رده های سنی ایران، پیش از جام ملت های آسیا ۲۰۱۵، در اردوهای آمادگی پیش از این تورنمنت برای نخستین بار توسط کارلوس کی روش بهتیم ملی فوتبال ایران دعوت شدو در فهرست پایانی تیم ملی برای حضور در این رقابت ها هم حضور داشت.

و نخستین بازی ملی اش را در بازی دوستانه پیش از تورنمنت، در برابر عراق انجام داد. درخشش در این بازی موجب شد تا کی روش در همه بازی های این تورنمنت به او بازی دهد. در پایان مرحله گروهی جام ملت های آسیا ۲۰۱۵، او در فهرست تیم منتخب مرحله گروهی این تورنمنت از سوی کمیته برگزاری مسابقات جا گرفت.