اخبار گردشگری

۴ بازیکن پرسپولیس تهدید به اخراج شدند

تعدادی از بازیکنان پرسپولیس قبل از بازی تیم شان مقابل الاهلی عربستان اردوی در دوبی به همراه یک بازیگر سینما اردوی تیم شان را ترک کرده و در نزدیک های صبح به هتل برگشتند که این موضوع در زمان خودش سرو صدای زیادی به پا کرد.بازیکن پرسپولیس

بعد از گذشت چند ماه از این اتفاق برانکو بازیکنان خطاکار تیمش را تهدید کرد که چنانچه از این پس اردوی تیم شان را نیمه شب ترک کنند آنها را اخراج کرد. برانکو مدعی شده بعد از آن اتفاق هم بازیکنان خاطی را جریمه مالی کرد اما بعد از شکست الاهلی و به خواسته بزرگتر های تیم آنها را بخشید. منشا، مسلمان، احمدزاده و طارمی بازیکنان خاطی هستند که برانکو آنها را تهدید به اخراج در صورت تکرار خطای شان را کرده است.
ماجرای خوشگذرانی ۴ پرسپولیسی قبل از بازی با امارات:

بر اساس گزارشات موثق، مشخص شده بود که در شب قبل از بازی پرسپولیس مقابل الهلال، تعدادی از بازیکنان به همراه یکی از کارکنان باشگاه محل هتل اقامت تیم را به قصد تفریح ترک و تا پاسی از شب بیرون از هتل بوده اند. این اتفاق در حالی رخ می دهد که ظاهرا برای بار نخست نیست که چند بازیکن پرسپولیس بدون اطلاع سرمربی محل اردوی تیم را ترک و به گشت و گذار رفته اند.

در سفر قبلی پرسپولیس به دوبی نیز ۴ بازیکن این تیم بدون اینکه از برانکو اجازه گرفته باشند شبانه محل اردوی پرسپولیس را ترک کرده و به گشت و گذار پرداختند. زمانی که برانکو از موضوع باخبر شد در نامه ای به باشگاه درخواست کرد که هر یک از بازیکنان مبلغ ۵۰ هزار دلار جریمه شوند. البته اینکه این جریمه از سوی باشگاه اعمال شده یا خیر، اطلاعی در دست نیست.

در فوتبال حرفه ای قاعده این است که بازیکنان، شب ها علی الخصوص شب قبل از بازی به موقع استراحت می کنند تا با تمرکز کامل و رفع خستگی و بدور از استرس برای انجام مسابقه آماده شوند اما این که چرا شب قبل از بازی مهم و حساس پرسپولیس برابر الهلال یکی از مسوولان باشگاه به همراه چند تن از بازیکنان تا پاسی از شب بیرون از هتل حضور داشته اند، سوال های زیادی را در ذهن ایجاد می کند.

ورود جدی و سختگیرانه کمیته اخلاق و مدیران باشگاه ها برای کنترل و نظارت بیشتر در جهت نظم دهی تیم ها و هم چنین تعهد مدیران عامل برای برخورد با خاطیان از جمله مواردی است که باید جدی تر گرفته شود و گرنه دور تسلسل ناکامی های فوتبال ایران متاثر از حاشیه ها باردیگر دامن فوتبال کشور را خواهد گرفت.