اخبار گردشگری

تبریک خاص سحر جعفری جوزانی برای روز تولد پدرش

سحر جعفری جوزانی دختر کارگردان مشهور مسعود جعفری جوزانی در روز تولد پدرش صفحه اینستاگرامش را با انتشار پستی جالب برای پدرش به روز کرد . مسعود جعفری جوزانی در ۱۸ آذر ۱۳۲۷ در جوزان ملایر به دنیا آمد.سحر جعفری جوزانی

سحر جعفری جوزانی با انتشار کلیپی در اینستاگرامش نوشت :سلام خدا جون….

هر سال هجدهم آذر هزار و سیصد و بیست وهفت برای تولد پدرم شُکرت میکنم و شما هم هر سال برای من داستان روزی رو که فرشته هاتون یکی از معجونهایی که پُر بود از خوبی،مهربونی،خردمندی،شجاعت و …. رو برای شما آماده کردن و شما یکی از بهترین انسانهارو خلق کردین و البته بهترین پدر رو برای من و هر سال من ذوق زده میشم و انقدر با صدای بلند از شما تشکر میکنم که گاهی مجبور میشین صدام و کَم یا برای مدت کوتاهی قطع کنین که آرامش شما و فرشته ها برقرار باشه…ولی خب خودت میدونی خدا جونم نمیتونم خوشحالیم و از داشتن همچین پدری پنهان کنم….

سحر جعفری جوزانی فعالیت سینمایی خود را با نقش کوتاهی در فیلم شیر سنگی به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در سال ۱۳۶۵ آغاز کرد. او با نویسندگی در سریال آژانس دوستی و پس از آن بازیگر ی در همین سریال به فعالیت خود به صورت رسمی ادامه داد و پس از آن وارد سینما شد. جعفری جوزانی در سال ۱۳۸۲ در سریال تلویزیون نقطه چین بازی کرد و فعالیت خود را در تلویزیون شروع کرد. او در سال ۱۳۸۵ مجددا با مهران مدیری در سریال باغ مظفر همکاری کرد که ایفای نقش فروغ ، دختر مظفرخان در این سریال او را دوباره به چهره ای مطرح و محبوب تبدیل کرد.

مسعود جعفری جوزانی پدر سحر جعفری جوزانی بازیگر جوان کشورمان کار سینمایی را با کارگردانی فیلمهای کوتاه آغاز کرد. ایران برگر جدیدترین اثر سینمایی مسعود جعفری جوزانی است و سریال در چشم باد جدیدترین سریال تلویزیونی است که مسعود جعفری جوزانی کارگردانی آن را برعهده داشت.