اخبار گردشگری

زمان تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ با پرسپولیس اعلام شد

قرارداد سرمربی پرسپولیس ابتدای هفته آینده انجام می شود. مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکرات خوبی را با برانکو برای تمدید قرارداد انجام دادند و در نهایت موافقت او را برای ادامه همکاری کسب کردند.برانکو ایوانکوویچ

قرار است در جلسه ای که روز شنبه یا یکشنبه بین برانکو و گرشاسبی سرپرست باشگاه انجام می شود این قرارداد تمدید شود. گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس این خبر را تمدید کرد.
بیوگرافی برانکو:

برانکو ایوانکوویچ بازیکن سابق و مربی فوتبال کروات است. برانکو سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶ بود. او همچنین تیم فوتبال امید ایران را در بازی های آسیایی ۲۰۰۲ قهرمان کرد. او هم اکنون هدایت تیم پرسپولیس تهران را به عنوان سرمربی برعهده گرفته است همچنین او در شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران ۹۶–۱۳۹۵ به عنوان سرمربی با باشگاه پرسپولیس تهران به قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

بهترین رتبه ایران در این رده بندی، در ماه ژوئیه سال ۲۰۰۵، زمانی که تیم ملی ایران برای نخستین بار بدون دردسر راهی جام جهانی می شد، در رده بندی فیفا نیز جایگاه قابل توجهی را به خود اختصاص داده بود و با قرار گرفتن در رده پانزدهم رده بندی فیفا یک رکورد تاریخی را از خود برجای گذاشت. سرمربی گری تیم ملی فوتبال ایران را در آن زمان، برانکو ایوانکوویچ بر عهده داشت.