اخبار گردشگری

شکایتی دیگر برای تیم استقلال

باشگاه ایرانجوان بوشهر قصد دارد هفته آینده از استقلال تهران شکایت کند. استقلال بابت فسخ قرارداد مهدی قائدی با ایرانجوان توافق نامه ٢٠٠ میلیون تومانی امضا کرده است که صد میلیون نقد پرداخت شده و مقرر بود صد میلیون باقیمانده تا قبل از شروع لیگ برتر تسویه کند، اما این امر محقق نشده است.تیم استقلال

بر اساس این توافق چنانچه این وجه پرداخت نشود قائدی باید به ایرانجوان برگردد. رایزنی مدیران ایرانجوان درباره وصول این طلب بی نتیجه بوده و صبح فردا عطا وزیری سرپرست تیم ایرانجوان مدارک و مستندات را به نماینده حقوقی باشگاه جهت شکایت ارائه خواهد داد تا هفته آینده این شکایت در کمیته تعیین وضعیت به ثبت برسد.
بیوگرافی مهدی قائدی:

مهدی قائدی در پست وینگر برای باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می کند. وی فوتبال خود را از تیم های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر آغاز کرد و توانست در فصل ۹۶–۱۳۹۵ به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند. وی در نخستین فصل بازی خود توانست ۱۰ گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال کسب کرد. پس از درخشش وی در لیگ یک، استقلال و پرسپولیس برای جذب وی دست به کار شدند و او در نهایت با قراردادی ۵ ساله در ۱۷ تیر ۱۳۹۶ به استقلال پیوست.

وی نخستین بازی رسمی خود برای این تیم را در ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران ۹۷–۱۳۹۶ مقابل استقلال خوزستان انجام داد. وی در این بازی در دقیقه ۶۴ به جای امید نورافکن وارد زمین شد و با حرکات تکنیکی خود، نمایش درخشانی از خود نشان داد.

مهدی قائدی در تاریخ ۲۲ مهرماه ۱۳۹۶ به دلیل آنچه که بی احترامی به پیراهن تیم استقلال عنوان شد، از سوی سرمربی تیم اخراج شد.او هنگامی که بادمپایی در تمرین استقلال حاضر شده بود، از تمرین منبع شد و مدتی بعد عبدللهی (سرپرست استقلال) اعلام کرد که قائدی برای تنبیه با تیم امید تمرین می کند.