اخبار گردشگری

مرگ کودک ۳ ساله گنبدی بر اثر ضرب و شتم پدر معتاد

یک منبع آگاه امروز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به انتشار خبری مبنی بر فوت کودک سه ساله گنبدی بر اثر ضرب و شتم توسط پدر معتادش، اظهار کرد:این کودک که نام فامیلی اش محمد سرگزی و اهل روستای زابل آباد شهرستان گنبدکاووس است به دلیل ضربات مهلکی که از سوی پدرش دریافت کرده بود در بیمارستان جان خود را از دست داد.مرگ کودک ۳ ساله

وی با بیان اینکه مادر این کودک چند وقتی است از پدرش طلاق گرفته است، افزود:کودک سه ساله گنبدی روز چهارشنبه مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود که بیمارستان منتقل و امروز جان خود را از دست داد.
رئیس اداره بهزیستی گنبدکاووس نیز امروز در گفت وگو با خبرنگاران در گنبدکاووس پیرامون مرگ کودک سه ساله گنبدی به وسیله ضرب و شتم پدر، اظهار کرد:روز چهارشنبه با تماس همکاران عزیزمان در بیمارستان شهید طالقانی با مرکز اورژانس اجتماعی مبنی بر حضور یک کودک آسیب دیده در این بیمارستان همکاران ما به این بیمارستان اعزام شدند.

محمدرضا فشایی با بیان اینکه همکاران ما پس از مشاهده آثار کبودی در محل چشم کودک و ضربات شدید در ناحیه سر وی ضمن اطلاع به نیروی انتظامی موضوع را صورت جلسه کردند، افزود:پس از اقدامات انتظامی همکاران ما تمامی اقدامات لازم برای بهبود کودک را از لحاظ روانی در مرکز شهرستان و استان آماده کرده بودند.
وی با تأکید بر اینکه از همان ابتدا که آثار جراحت بر بدن کودک که ناشی از ضربات کابل بود، امیدی به زنده ماندن وی نبود، ادامه داد:متأسفانه در حالی که مرکز اورژانس اجتماعی گنبدکاووس و گلستان آماده پذیرش کودک برای بهبودی بودند خبر فوت این کودک به ما رسید.
فشایی با اشاره به صورت جلسه مجدد از سوی نیروی انتظامی انتقال کودک به پزشکی قانونی صورت گرفت، تصریح کرد:جزییات پزشکی و علت فوت این کودک را مسؤولان انتظامی و پزشکی قانونی اعلام خواهند کرد.