اخبار گردشگری

علیرضا جهانبخش در جمع پدیده های احتمالی جام جهانی

در حالی که ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه امروز حریفان خود را خواهند شناخت، سایت فور فور تو ،اسامی ۱۰ بازیکنی را که در این رقابت ها خواهند درخشید ،منتشر کرد که نام علیرضا جهانبخش ستاره تیم ملی کشورمان و باشگاه آزد آلکمار هلند نیز در بین آنها قرار دارد. این سایت نوشته است بی صبرانه در انتظار تماشای بازی این بازیکنان هستیم.علیرضا جهانبخش

این ۱۰ بازیکن عبارتند از:

علیرضا جهانبخش از جمهوری اسلامی ایران، لئون گورتزکا از آلمان، گونکالو گوئدس از پرتغال ،کارول لینتی از لهستان،دنیس زکریا از سوئیس،هیروینگ لوزانو از مکزیک،رودریگو بنتانکور از اروگوئه ،پیونه سیستو،سرگئی میلینکویچ-ساویچ از صربستان،امینه هاریت از مراکش.

این سایت درباره جهانبخش نوشت:تیم ملی ایران زیر نظر کارلوس کی روش در درجه اول بر پایه دفاع مستحکمی بنا شده است. اما آنها دو سلاح انفجاری بالقوه نیز دارند. سردار آزمون ستاره ای است که در این مسابقات حضور دارد و وجودش در روسیه بسیار مهم خواهد بود. اما او در حال حاضر در رستوف نیمکت نشین شده، در حالی که جهانبخش ،همتای او، در هلند می درخشد.

جهانبخش فصل گذشته، ۱۱ گل برای آلکمار به ثمر رساند و در ابتدای فصل جاری هم چهار گل دیگر به گل های خود افزود. کمک او به تیم بسیار چشمگیر است و این بازیکن ۲۴ ساله می تواند در هر نقطه از منطقه خط هجومی بازی کند. او در سه بازی کوتاه خود در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل که به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شد ، به ندرت مورد توجه قرار گرفت اما تابستان آینده توجهات زیادی را به خود جلب خواهد کرد.
بیوگرافی علیرضا جهانبخش:

علیرضا جهانبخش جیرنده متولد ۲۰ مرداد ۱۳۷۲ در گیلان می باشد. او هم اکنون در تیم فوتبال ای زد آلکمار و تیم ملی فوتبال ایران در پست مهاجم و هافبک راست بازی می کند. جهانبخش در فصل ۲۰۱۳–۲۰۱۴ به عنوان دومین استعداد برتر لیگ برتر فوتبال هلند برگزیده شد. در سال ۲۰۱۵، او به عنوان برترین بازیکن دستهٔ اول لیگ هلند در فصل ۲۰۱۴–۲۰۱۵ برگزیده شد.

او در تاریخ ۳ اوت ۲۰۱۵ با قراردادی پنج ساله به ای زد آلکمار پیوست. او در هفته های بیست و یکم و بیست و دوم در تیم منتخب لیگ هلند قرار گرفت. همچنین در هفته بیست و سوم در مقابل هراکلس با یک گل و یک پاس گل به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.