اخبار گردشگری

راهکاری برای سفری ارزان تر

سفر با تورهای مسافرتی قطعا مزایای ویژه ای دارد که ممکن است هر گردشگری را ترقیب به استفاده از آن می کند. چه بخواهید به کشورهای خارجی و چه شهرهای داخلی مسافرتی بدون دغدغه داشته باشید استفاده از تورهای مختلف آژانس های هواپیمایی می تواند کمک شایانی به داشتن یک سفر خوب داشته باشد. از مزایای انتخاب تور مناسب می توان به کاهش استرس در طول سفر، تمامی خدمات از رزرو بلیط، هتل و هواپیما به عهده آژانس هواپیمایی بوده و نیازی نیست کار خاصی انجام دهید، با داشتن راهنمای تور اطلاعات کامل راجع به مقصد گردشگری مورد نظرتان در اختیار دارید، هیچ گونه نگرانی بابت برنامه ریزی ندارید زیرا که برای تک تک روزهای سفر شما و بازدید از کل مقصد گردشگریتان از پیش از سفرتان صورت می گیرد و در آخر هم با امنیت و آرامش خاطر سفر خود را آغاز می کنید. لازم به ذکر است که روش های دیگری نیز برای سفر وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارد و تمامی این مسائل به شما و سطح توقعتان از یک سفر خوب برمی گردد، اما سفر با تورهای مختلف گردشگری تا حد زیادی از اتلاف وقت جلوگیری می کند و در بین گردشگران نیز محبوب است. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی برخی از پر طرفدار ترین تورهای داخلی و خارجی بپردازیم:

تور استانبول :

استانبول یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین شهرهای کشور ترکیه به شمار می رود که بیشتر گردشگران تور استانبول برای بازدید از دیدنی های این شهر آن را برای سفر انتخاب می کنند.
از دیدنی های محبوب این شهر می توان مسجد ایا صوفیه را نام برد که در دوره ی حکومت امپراتوری بیزانس و به دستور ژوستینین اول طراحی و بنا شد ، وی با ساخت این مسجد توانست قدرت و ثروت حکومت خود را به نمایش بگذارد و پس از گذشت سال ها عثمانی ها این کلیسا را به مسجد ایاصوفیه تغییر دادند که امروزه نیز با استقبال چشمگیری از سوی گردشگران تور استانبول قرار گرفته است.
کاخ توپ قاپی به دستور سلطان محمد فاتح یکی از بزرگ ترین پادشاهان عثمانی و در سال پانزدهم میلادی طراحی و ساخته شد. این کاخ شگفت انگیز و زیبا نشان دهنده ی هنر جاودان اسلامی بوده است که با کاشی های دست ساز خیره کننده فضاهای داخلی و خارجی آن تزیین شده است و هر گردشگر تور استانبول را برای بازدید به سوی خود می کشاند
مسجد سلطان احمد و یا مسجد آبی نیز از بی نظیر ترین بناهای دیدنی تور استانبول به شمار می رود. این مسجد بین سال های ۱۶۰۹ تا ۱۶۱۶ ساخته شد و مانند مسجد الحرام دارای شش مناره می باشد که با فضای داخلی و عظمتی که دارد باعث شده یکی از بهترین نمونه مسجد های عثمانی به شمار رود.

تور کیش :

جزیره کیش یکی از رویایی ترین و پر جاذبه ترین شهرهای داخلی ایران می باشد که سالیانه گردشگران تور کیش از سال قبل بیشتر شده و امکانات این جزیره افسانه ای نیز بیشتر می شود. یکی از مهم ترین سوال هایی که در ذهن گردشگران تور کیش می آید این است که چگونه سفری کم هزینه و هیجان انگیز به این جزیره داشته باشند. پاسخ این سوال با رعایت چند نکته بسیار آسان است: اگر بیش از دو نفر هستید حتما با یک آژانس هواپیمایی مشورت کنید و از تورهای جذاب جزیره استفاده کنید. اگر زمان خاصی را برای سفرتان انتخاب نکرده اید می توانید از بلیط چارتر که بسیار مقرون به صرفه می باشند استفاده کنید و در آخر هم می توانید هتل هایی را در تور کیش خود انتخاب کنید که سرویس های رایگان برای جاذبه های گردشگری و اماکن تفریحی دارند.

تور دبی :

دبی یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری در امارات متحده عربی می باشد که سالیانه گردشگران زیادی از کشور ایران برای گذراندن تعطیلات خود استفاده می کنند. جالب است بدانید بهترین زمان سفر برای همراه شدن با تور دبی نوامبر و مارس می باشد. دبی به طور کلی دارای دو نوع هوا گرم و گرم تر است و در زمستان هوا در این شهر در خط ساحلی مطبوع و ایده آل است که بهترین زمان سفر دبی به شمار می رود اگر در این فصل تور دبی را اتخاب می کنید انتظار شلوغی را داشته باشید.اگر هم قصد دارید سفر کم هزینه ای را در این شهر زیبا داشته باشید فصل تابستان است اما باید تحمل گرمای شدید و رطوبت بالا را داشته باشید.

تور تایلند :

تایلند در واقع بهشتی بر روی زمین می باشد که شهرهای گردشگری زیادی را در خود جای داده است . از این رو به آن بهشت می گویند که چشم اندازهای خیره کننده و طبیعتی بکر و بی نظیر دارد که گردشگر تور تایلند می تواند از هر روزی که در این کشور است لذت ببرد. در واقع پکیجی از آب و هوای متعادل، جاذبه های گردشگری فوق العاده ، اماکن تفریحی بی نظیر و سواحل نیلگون شگفت انگیز می باشد. پس به شما عزیزان که به دنبال تجربه ی عالی و متفاوت در سفر هستید استفاده از تور تایلند را به شما پیشنهاد می کنیم.

تور مالزی :

مالزی امروزه به یکی از پر طرفدار ترین مقاصد گردشگری تبدیل شده است که گردشگران تور مالزی می توانند سفری فوق العاده را در این کشور تجربه کنند. در سفر با تور مالزی و رعایت چند نکته می توانید احساس بی نظیری را تجربه کنید. حتما از اورانگوتان های مالزی که حیوانات باهوش و جالبی هستند دیدن فرمایید، غذاهای متنوع و خوشمزه ی این کشور را از دست ندهید و بازدید از غارهای نیاح که قدمت آن به ۴۰ هزار سال پیش بازمی گردد نیز خالی از لطف نیست.

راهکاری برای سفری ارزان تر

راهکاری برای سفری ارزان ترراهکاری برای سفری ارزان تر