اخبار گردشگری

سفره خانه خلیج فارس تهران

سفره خانه خلیج فارس
سفره خانه خلیج فارس مکانی کاملا سنتی و آروم با متنوع ترین منوی غذاییه که شامل ۷۶ مدل غذاست که می تونه گزینه خوبی واسه سپری کردن اوقات فراغتتون باشه. انواع غذاهای خوشمزه ایرانی، ماهی، سنتی و دیزی‌های لذیذ را می‌توانید در فضای آرام و دل‌انگیز این رستوران نوش جان کنید. گفتنی است که مهمانان می‌توانند در کنار صرف غذا از اجرای موسیقی زنده این رستوران نیز لذت ببرند .این رستوران در محله نارمک تهران که به محلهٔ صد میدان معروف است، این محله دارای ۱۰۰ میدان سرسبز می‌باشد و میدان نبوت (هفت حوض سابق) در نارمک حالت مرکزی و تجاری دارد
شما می توانید از طریق سیری در ایران از راه های دستررسی به این سفره خانه بی نظیر اطلاع پیدا کنید. در ادامه با ما همراه باشید.
چگونه بریم؟
میدان هفت حوض که میدان مرکزی محله نارمک است از شمال و جنوب به خیابان آیت و از شرق و غرب به خیابان گلبرگ منتهی می‌شود. راه‌های زیادی برای رسیدن به میدان دارید. بهترین راه استفاده از خط دو مترو است. ایستگاه سرسبز درست در دل راسته و سر تقاطع خیابان آیت با رسالت سر از زمین بیرون می‌آورد. اتوبوس‌های بی آر تی خط پایانه علم و صنعت – پایانه خاوران، خیابان آیت را طی می‌کنند و قبل و بعد از میدان دو ایستگاه به اسم نبوت و سرسبز دارند.اتوبوس‌های بی‌آر تی خط پایانه بیهقی – پایانه علم و صنعت هم خیابان رسالت را طی می‌کنند و سر خیابان آیت ایستگاه دارند. اگر سر خیابان گلبرگ شرقی وارد شوید، می‌توانید از تاکسی خطی‌های میدان نبوت – فلکه اول تهرانپارس برای رفت و آمد استفاده کنید. درست رو به رویتان و سر خیابان گلبرگ غربی هم تاکسی‌های خطی میدان نبوت – ابتدای خیابان مطهری قرار گرفته اند.
آدرس : نارمک، میدان هفت حوض، به سمت خیابان دماوند، بعد از چهارراه تلفنخانه، خیابان قانع عبادی استاد، پلاک ۱۲
شماره تلفن: ۰۲۱ ۷۷ ۹۴ ۳۵ ۳۸ ، ۰۲۱ ۷۷ ۹۴ ۳۵ ۳۷

سفره خانه خلیج فارس تهرانسفره خانه خلیج فارس تهران