اخبار گردشگری

محرز شدن تخلفات مدیران شهرداری تهران از سوی سازمان بازرسی/ علیخانی: مدیران متخلف قالیباف هنوز در سمت‌های خود هستند

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران، ری و تجریش با تاکید بر لزوم پیگیری گزارشات ارسال شده از سازمان بازرسی کل کشور گفت: در گزارشات سازمان بازرسی کل کشور، برخی تخلفات مدیران ارشد شهرداری تهران که در حال حاضر در این سمت‌ها حضور دارند، محرز شده است و باید این گزارشات مورد پیگیری قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، محمد علیخانی در بیست‌ودومین جلسه علنی شورای شهر اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در تذکری گفت: سازمان بازرسی کل کشور در طی سال‌های گذشته گزارشات متعددی از تخلفات صورت گرفته در مجموعه شهرداری تهران به شهرداری و شورا ارسال کرده است. بخشی از این گزارشات که در دوره قبل به شورای شهر ارسال شده، به نظر می‌رسد قابل دسترس نیست لذا چون این گزارشات برای پیگیری به شورای شهر ارسال شده است، باید مجددا جمع‌آوری و مورد پیگیری قرار گیرد.

 

وی افزود: بخش دوم این گزارشات که در حال حاضر موجود و دسترسی به آن مقدور می‌باشد، حاکی از آن است که برخی از تخلفات محرز است ولی پیگیری نشده و تعدادی از مدیران که نامشان در این گزارش‌ها آمده، همچنان در مدیریت‌های ارشد شهرداری وجود دارند.

 

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران، ری و تجریش ادامه داد: از هیات رییسه شورای شهر تهران خواسته می‌شود نسبت به پیگیری و کشف این گزارشات از دسترس خارج شده اقدام لازم را انجام دهد.

 

علیخانی تاکید کرد: از شهرداری تهران خواسته می‌شود کلیه گزارشات سازمان بازرسی کل کشور حداقل از سال ۱۳۹۰ تا سال ۱۳۹۶ مورد رسیدگی و پیگیری قانونی قرار گرفته تا از بین رفتن حقوق شهرداری از شهروندان جلوگیری و با مدیرانی که تخلف آنها در این گزارش‌ها محرز شده است، برخورد قانونی صورت گیرد.