اخبار گردشگری

تصاویر:مقصدهای غیرمعمول اسکی

اگر به شما پیشنهاد سفر به کوههای آلپ را در زمستان بدهند قطعا تعجب نخواهید کرد زیرا آلپ مقصد زمستانی مخصوص علاقه مندان به اسکی است.

به گزارش “توریسم آنلاین” اما مکان هایی هم وجود دارند که در فصل سرد سال به مقصدی زمستانی تبدیل می شوند و احتمالا باعث تعجبتان می شوند که آیا می توان در آنها اسکی کرد یا نه؟!

مقصدهای غیرمعمول اسکی

جزیره “کُرس” چهارمین جزیره بزرگ در دریای مدیترانه-غرب ایتالیا و جنوب غربی فرانسه- قرار دارد و کوههای سفید پوشش در ماههای دسامبر تا آوریل به پیست اسکی تبدیل می شوند.

مقصدهای غیرمعمول اسکی

مقصد بعدی “دبی” است که در سالهای اخیر هر چیز عجیب و باورنکردنی را در خود دارد.پیست اسکی ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر مربعی در پارک برفی دبی حال و هوای زمستانی به آن بخشیده است.

مقصدهای غیرمعمول اسکی

درست مانند حال و هوای جزیره کُرسی،کشور جزیره آفتابی “قبرس” فرصت صبح هایی با حمام آفتاب و بعداز ظهرهایی برای اسکی را به توریست ها در اواسط دسامبر تا آخر ماه مارس می دهد.

مقصدهای غیرمعمول اسکی

اولین چیزی که از جزیره “هاوایی” به ذهن می رسد سواحل مشهورآفتابی آن است.”مانا کیا” ناحیه ای در هاوایی است که در ماههای ژانویه و فوریه سفید پوش می شود.

مقصدهای غیرمعمول اسکی

مقصد بعدی “مراکش” است و بیابانهایی که شتر از آن عبور می کند،بازار ادویه های رنگارنگ،گرمای تابستان و خیابانهای شلوغ مهم ترین تصاویری است که از آن در ذهن داریم.اما کوههای اطلس مراکش فرصتی برای اسکی کردن را در خود دارند.

+ ۱ مخالفم – ۰