اخبار گردشگری

مرکز آبدرمانی مدرن در سرعین ایجاد می شود

به گزارش ایرنا ، عاطف ناصری روز سه شنبه در بازدید از پروژه تفریحی و گردشگری رویال پارک سرعین افزود: این مجموعه که در زیربنای هشت هزار متر مربع ساخته شده توان اشتغال زایی بیش از ۱۰۰ نفر را دارد و امیدواریم با افتتاح این مجموعه کم نظیر در کشور زمان ماندگاری گردشگران را بالا ببریم.
وی گفت: امکانات این مجموعه شامل هتل ۴ ستاره، مجموعه آبدرمانی بانوان و آقایان، سالن های اسپا و ماساژ ، آرایشگاه ، غار نمک ، غار آرامش ، سالن های تراپی ، دکتر ماهی ، سالن های ورزشی ، رستوران و چند کافی شاپ می باشد.
او افزود: این مجموعه دارای ۱۳ استخر خصوصی و عمومی بوده و واحدهای اقامتی آن دارای جگوزی و استخر خصوصی با امکان اقامتی است ، آبگرم معدنی پروژه از محل آبگرم گاومیش گلی تامین شده و عملیات انتقال آبگرم نیز به پایان رسیده است.
ناصری اظهار کرد: این مجموعه ظرفیت پذیرش همزمان یک هزار نفر در بخش های آبدرمانی و توانایی و جذب سالانه ۳۰۰ هزار گردشگر خارجی و داخلی را دارد.
فرماندار سرعین همچنین از این مجموعه به عنوان یک محور توسعه در صنعت گردشگری در استان یاد کرد و افزود: با توجه به ازدیاد مجموعه های مدرن آبدرمانی در شهرستان سرعین سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه آبدرمانی باید کیفیت واحدهای خود را در سطح رویال پارک یا بالاتر از این مجموعه احداث کنند.
حسینی ، سرمایه گذار مجموعه رویال پارک سرعین نیز هدف از ساخت این مجموعه را مشارکت در توسعه صنعت گردشگری در شهرستان سرعین دانست و گفت: اعتلای نام سرعین و صنعت گردشگری استان اردبیل از هر چیز دیگری مهم بوده و هر شخصی که بتواند برای اشتغال زایی و توسعه صنعت گردشگری گام برداد سهم خود را برای پیشرفت ایران اسلامی برداشته است.
وی افزود: ۲۲ مجموعه متفاوت در رویال پارک احداث شده و خدمات متفاوت شعار این مجموعه خواهد بود و هر خدمتی که بتواند زمینه شادی و درمانی برای مراجعه کنندگان به این مجموعه را فراهم کند.
شهرستان سرعین با دهها دهنه آبگرم معدنی و پیست اسکی آلوارس از مناطق گردشگر پذیر کشور در ۲۷ کیلومتری غرب اردبیل قرار دارد.
آلوارس به لحاظ داشتن ذخایر برف در طول دست کم ۶ ماه از سال رتبه نخست کشور را دارد و این منطقه به همراه امکانات تفریحی و ورزشی که در آن ایجاد شده نقش بسزایی در توسعه ورزش های زمستانی، جذب گردشگران خارجی ، ایجاد اشتغال و پرکردن اوقات فراغت جوانان و تکمیل موقعیت ویژه گردشگری در شهر سرعین دارد.
خبرنگار: شهرام اصالت ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
۷۱۱۶/۶۰۱۸

انتهای پیام /*


فرهنگی


گردشگری


سرعین


ناصری