اخبار گردشگری

شهردار: اسکو در برنامه های تبریز ۲۰۱۸ جایگاه ویژه ای دارد

بابک شریفی روز یکشنبه در جلسه تخصصی کمیته تبریز ۲۰۱۸ شهرستان اسکو، با اشاره به اینکه باید در قالب برنامه ریزی های مختلف آمادگی شایسته برای این رویداد بزرگ داشته باشیم، افزود: فرصت مناسبی ایجاد شده تا بر تثبیت جایگاه شهر اسکو به عنوان شهر فرهنگ و ادب تاکید شود.
وی به فرهنگ سازی مناسب و تبیین رویکردهای اساسی در زمینه تکریم گردشگران و برخورد مناسب با آنها تاکید و اظهارکرد: تمهیدات لازم باید به سمت و سویی سوق داده شود که گردشگر با دیدگاه و چشم انداز مثبت از شهر خارج شود.
شریفی با اشاره به مدت زمان کم باقی مانده به این رویداد و منابع مالی محدود شهرداری اسکو، افزود: سعی می کنیم با تکیه بر امکانات در اختیار و بهره مندی از ظرفیت های بالفعل در دو بخش فرهنگ سازی و تبلیغات و همچنین پیرایش و زیباسازی، شهر را برای میزبانی از گردشگران تبریز ۲۰۱۸ آماده کنیم.
وی با تاکید بر لزوم جذب حمایت و مشارکت های مردمی و اجرای برنامه های همفکری و بهره مندی از ظرفیت بزرگ مردمی اسکو، گفت: منابع مالی شهرداری جهت رفع کمبودها محدود است و در صورت مشارکت همگانی مردم و ادارات می توان مسائل و چالش ها را مرتفع و شهر را آماده پذیرش گردشگر کرد.
به گزارش ایرنا، شهرستان اسکو با جمعیت ۹۸ هزار نفر دارای دو بخش، سه شهر، پنج دهستان و ۴۳ روستا در فاصله ۴۰ کیلومتری غرب تبریز واقع است.
شهرستان اسکو با فاصله ای کم از تبریز و دارا بودن ظرفیت های مناسبی همچون روستای صخره ای کندوان از مقصدهای اصلی گردشگران داخلی و خارجی به استان آذربایجان شرقی محسوب می شود.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی ** انتشار: پرویز انصاری
۳۰۳۸/۳۰۷۱/

انتهای پیام /*


فرهنگی


گردشگری


تبریز۲۰۱۸


اسکو