اخبار گردشگری

برانکو ایوانکوویچ در آستانه جدایی از پرسپولیس

با خداحافظی مدیر عامل پرسپولیس از این باشگاه تیم فوتبال پرسپولیس هم دچار تغییرات عمده ای خواهد شد. علی اکبر طاهری از جمله نفراتی بود که حمایت کامل را از برانکو ایوانکوویچ سر مربی پرسپولیس در ۲ فصل اخیر داشت و شاید آرامش و اعتماد به نفس برانکو در برخورد های انضباطی با بازیکنان ، یکی از دلایلش همین بود و با رفتن طاهری از پرسپولیس برانکو اولین نفری است که از این تیم جدا می شود.برانکو ایوانکوویچ

برانکو در روز های اخیر بارها از زبان برخی اعضای هیئت مدیره شنیده است که پرسپولیس در سال آینده نیاز به یک سر مربی بالاتر و برتر از برانکو دارد. جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در مصاحمبه های اخیر خود عنوان کرده است که از برانکو باید در تیم های پایه ای استفاده کرد و این یعنی هیئت مدیره مخالف تمدید قرارداد برانکو است و باید منتظر حضور سر مربی جدیدی در پرسپولیس باشیم.

وزارت ورزش و جوانان در روزهای آتی آزمون سختی را در مقابل پرسپولیس باید پس بدهد آن هم درست زمانی که هواداران این تیم از سرخپوشان رضایت کامل دارند و در صورتیکه کوچکترین لطمه ای به پرسپولیس وارد شود وزیر ورزش از گزند اعتراضات پرسپولیسی های دو آتیشه در امان نخواهد بود.