اخبار گردشگری

پاییز رویایی در ایتالیا

پاییز فصلی شگفت انگیز برای سفر به ایتالیا است.

جمعیت گردشگران رو به کاهش است و درجه دما و قیمت ها روند نزولی پیدا می کنند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلیتوریسم آنلاین با شروع فصل پاییز هوا در ایتالیا مطبوع تر می شود به طوریکه در نقاط غیر ساحلی هوا سرد و در مناطق ساحلی معتدل است.
ایتالیا در ماه اکتبر صبح هایی سرد وبعدازظهرهایی ملایم دارد.ماه نوامبر ٬ماه پربارانی در ایتالیاست٬ البته روزهای آفتابی هنوز یافت می شوند.در ماه دسامبر بارشها شدیدتر خواهند شد. رنگ های چشم نواز پاییزی در کوهها و تپه ها در اواسط اکتبر ونوامبر دیدنی است.

نکته برجسته پاییز در ایتالیا ٬برگزاری جشنواره های موسیقی و غذا و… است.
شهرهای ایتالیا:
شهرها رنگ پاییزی به خود می گیرند.رستورانها و مغازه ها باز هستند .تابش آفتاب ضعیف ترو غروبهای زودهنگام٬ شبهای ایتالیا را دلرباتر می سازد ٬زیرا بسیاری از بناهای تاریخی ایتالیا در شب زیباتر و رمانتیک تر می شوند.
شهرها خلوت تر از قبل شده اند و هتل هایی ارزانقیمت نیز یافت می شوند.فلورانس و رم در ماههای سپتامبر واکتبر بسیار محبوب هستند و جشنواره های موسیقی و تئاتر هم در این شهرها برگزار می گردد.
فصل پاییز ٬بهترین زمان برای دوستداران غذا است.از جمله جشنواره های غذایی که می توان به آن اشاره کرد:جشنواره ترافل است که در البا –ایتالیا از ۱۱ اکتبر تا ۱۶ نوامبر (۱۹ مهر تا ۲۵ آبان ) برگزار می شود.۸۴ سال از برگزاری این جشنواره که مملواز غذاهای پاییزی است می گذرد.
بنابراین اگر در پاییز قصد سفر دارید٬ایتالیا مقصدی مناسب برای شما خواهد بود.

+ ۳ مخالفم – ۰