اخبار گردشگری

شفر وارد بازار می‌شود/هدف؛ترمیم خط حمله

استقلال به دنبال جذب چند بازیکن جدید است.

به گزارش خبرآنلاین؛ تیم ناموزونی که علیرضا منصوریان برای استقلال ۹۶ بسته، حالا روی دست وینفرد شفر مانده و کار این مربی باتجربه را سخت کرده است.

استقلال در خط هافبک با ترافیک نفرات با کیفیتی مواجه است که نیمکت نشین کردن آن ها کار آسانی نیست. از طرف دیگر استقلال در کناره ها و خط حمله با کمبود نفر و یا حضور بازیکنان نه چندان با کیفیت مواجه است و همین مسئله تا اینجای فصل و به ویژه در بازی دربی به آبی پوشان لطمه زد.

با توجه به نزدیکی فصل نقل و انتقالات، کادر فنی استقلال از همین حالا عزم خود را برای جذب چند بازیکن به کار رفته تا نقص های این تیم برای ادامه لیگ بر طرف شود. به غیر از بهنام برزای و محسن کریمی که از لحاظ فنی مورد تایید شفر قرار گرفته اند و به احتمال قوی در نیم فصل به تیم اضافه می شوند، استقلال دو بازیکن خارجی دیگر نیز مد نظر خود دارد که به نظر می آید یکی از آن ها مهاجم نوک و دیگری مدافع چپ باشد.

البته این نکته را هم نباید فراموش کرد که لیست نفرات تیم استقلال پر است و اضافه شدن هر بازیکن باید همراه با کنار گذاشتن یک بازیکن دیگر باشد. نفراتی مثل پادوانی،فرشید باقری،یعقوب کریمی،مجتبی جباری،سرور جباروف،علی قربانی،جابر انصاری و سجاد شهباززاده بازیکنانی هستند که ممکن است در لیست خروجی استقلال قرار بگیرند تا نفرات جدید جایگزین شوند.