اخبار گردشگری

سمینار تخصصی بازاریابی و فروش خدمات گردشگری و مهمان نوازی برگزار می شود

سمینار تخصصی #بازاریابی و فروش خدمات #گردشگری و مهمان نوازی با تاکید بر بازاریابی دیجیتال و ابزارهای نوین بازاریابی برگزار می شود.

با حمایت معنوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، کمیته گردشگری انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف، کمیته سخنرانی انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف، انجمن علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و ستاد توسعه گردشگری شهرداری تهران

دارای گواهینامه شرکت در سمینار، گواهینامه بین المللی IQS انگستان و گواهینامه موسسه آوای جلب سیاحان مورد تایید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

در حال حاضر صنعت گردشگری به یکی از مهم‌ترین فعالیت های اقتصادی جهان تبدیل شده است. کشور عزیز ما ایران نیز می بایست همسو با رشد جهانی صنعت گردشگری در این مسیر گام بردارد.

چگونگی معرفی مناطق زیبای سرزمین چهارفصل ایران، روش های بازاریابی و فروش خدمات هتل ها، اقامتگاه ها و مجتمع های گردشگری، چگونگی جذب گردشگرهای داخلی و خارجی، چگونگی افزایش فروش تورها، بلیط های هواپیما، قطار و سایر خدمات گردشگری و مهمان نوازی مساله ای هست که در این سمینار به آن پرداخته می شود.

بازاریابی فرایندی است که در آن شرکت برای مشتری ارزش ایجاد کرده و رابطه مستحکمی با او برقرار کند تا بتواند به ازاء آن از مشتری ارزش دریافت کند (فیلیپ کاتلر). بین بازاریابی و فروش یک کالا و یک خدمت تفاوت عمده ای وجود دارد و این از ویژگی های صنعت گردشگری است که در این سمینار مورد توجه قرار گرفته است.

با توجه به مطالب ذکر شده و با هدف توسعه صنعت گردشگری و مهمان نوازی ایران، سمینار تخصصی بازاریابی و فروش خدمات گردشگری و مهمان نوازی، با تاکید بر بازاریابی دیجیتال و ابزارهای نوین بازاریابی در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد.

این سمینار تخصصی توسط گروه بازاریابی گردشگری موسسه آرمان ناب مدیریت (کارگروه سابق بازاریابی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران) و با حمایت کمیته گردشگری انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف، کمیته سخنرانی انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف، انجمن علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و ستاد توسعه گردشگری شهرداری تهران برگزار می گردد.

لازم به ذکر است شرکت کنندگان در این سمینار علاوه بر بهره مندی از مطالب ارزنده سخنرانان و همچنین آشنایی با ایشان و سایر علاقمندان به این حوزه، گواهینامه شرکت در سمینار، گواهینامه بین المللیIQS انگستان و در صورت نیاز گواهینامه موسسه آوای جلب سیاحان مورد تایید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز دریافت می کنند.

با هماهنگی های انجام شده، امکان همکاری و بکارگیری شرکت کنندگان این سمینار، در موسسات معتبر گردشگری فراهم می باشد.

توضیحات بیشتر

سمینار تخصصی بازاریابی و فروش خدمات گردشگری و مهمان نوازی

با تاکید بر بازاریابی دیجیتال و ابزارهای نوین بازاریابی

به همراه نمایشگاه جانبی نقش آفرینان صنعت گردشگری

شروع رویداد: پنج‌شنبه ۱۱ آبان ساعت ۰۸:۳۰
پایان رویداد    : پنج‌شنبه ۱۱ آبان ساعت ۱۷:۱۵
مکان رویداد: تهران، دانشگاه صنعتی شریف
برگزار کننده رویداد: موسسه آرمان ناب مدیریت – گروه بازاریابی گردشگری
شماره دبیرخانه: ۶۶۵۲۱۵۳۷ – ۶۶۵۱۰۹۲۲

محورها و موضوعات مورد بحث

  • تبیین وضع موجود و تحلیل روندهای آتی در بازاریابی گردشگری
  • معرفی و تمایز بازاریابی و فروش خدمات گردشگری و مهمان نوازی
  • استراتژی های متنوع بازاریابی و فروش خدمات گردشگری و مهمان نوازی
  • استراتژی های قیمت گذاری در صنعت گردشگری و مهمان نوازی
  • روش های افزایش فروش خدمات گردشگری و مهمان نوازی
  • راهبردهای فنون مذاکره و فروش خدمات گردشگری و مهمان نوازی با تاکید بر مولفه‌های شخصیتی
  • بازاریابی دیجیتال با تاکید بر محتوا و شبکه های اجتماعی در صنعت گردشگری
  • بکارگیری ابزارهای نوین و آنلاین در بازاریابی خدمات گردشگری
  • نحوه حضور در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی گردشگری
  • نحوه رقابت در بازارهای بین المللی و جذب گردشگرهای خارجی
  • بازاریابی و فروش سازمانی B2B در صنعت گردشگری و مهمان نوازی
  • تجربیات کلیدی شرکت های موفق در صنعت گردشگری و مهمان نوازی

دریافت فرم ثبت نام

تخفیف ها

 ثبت نام گروهی آنلاین با بیش از ۳ نفر مشمول ۱۰% تخفیف گروهی خواهد بود. جهت دریافت کد تخفیف با دبیرخانه در تماس باشید.
 ۱۰ نفر اول در ثبت نام این سمینار مشمول ۱۰% تخفیف ثبت نام زودهنگام خواهند بود. TU10-ظرفیت کد تکمیل شد.

در صورتی که تمایل به ثبت نام، از طریق فرم هستید؛ می توانید فرم ثبت نام را از لینک زیر دریافت کرده و پس از تکمیل به دبیرخانه سمینار ارسال فرمایید.

جاباما