اخبار گردشگری

مونسان:دستگاه‌ها برنامه خود را درباره «تبریز۲۰۱۸» ظرف یک هفته به سازمان میراث‌فرهنگی اعلام کنند

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری روز سه شنبه در چهارمین جلسه ستادملی سیاست گذاری رویداد «تبریز ۲۰۱۸ » گفت: تقویت پلیس گردشگر، توسعه حمل‌و نقل شهری برای معرفی ‘تبریز۲۰۱۸’، استفاده از لوگوی ‘تبریز۲۰۱۸’ در بسته‌بندی محصولات تولیدشده در این شهر، استفاده از استیکرهایی بر بدنه اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها که معرف ‘تبریز۲۰۱۸’ باشد و… از جمله اقدامات کوتاه‌مدتی است که می‌تواند این رویداد را هر‌چه بهتر معرفی کند.
وی اظهار کرد: باید دستگاه‌ها و اعضای ستاد ملی ‘تبریز۲۰۱۸’ برنامه‌های مشخص و زمان‌بندی‌شده خود و گزارشی از اقدامات انجام‌شده و برنامه‌های آتی را به ستاد ملی ارسال کنند. همچنین معاون گردشگری باید برنامه‌ مشخص و اجرایی ارائه کند.
مونسان افزود: صداوسیما در سطح ملی و بین‌المللی باید این رویداد را به بهترین نحو معرفی کند، مسئولان نیز از طریق صداوسیما اقدامات انجام‌شده را برای مردم تشریح کنند.
وی تصریح کرد: رایزنی‌های لازم با رئیس‌جمهوری برای حضور در مراسم افتتاحیه را انجام خواهیم داد. باید از ظرفیت‌های استانی و ملی برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم افتتاحیه این رویداد مهم کمک بگیریم.
**شبس*۱۴۸۸ *انتشار دهنده: بهمن بامداد**

انتهای پیام /*


فرهنگی


مونسان


تبریز ۲۰۱۸


گردشگری