اخبار گردشگری

بازگشت بی سر و صدای فرهاد مجیدی به تهران

تنها ۶ روز پس از سفر پر سروصدای فرهاد مجیدی به دبی او خیلی بی سروصدا به تهران بازگشت تا مذاکرات نهایی برای همکاری با سرمربی آلمانی را به سرانجام برساند. فرهاد مجیدی که چندی پیش برای ملاقات با وینفرد شفر به تهران سفر کرده بود خیلی زود ایران را ترک کرد. فرهاد مجیدی

او در راه بازگشت به دبی در فرودگاه امام خمینی با کاروان پرسپولیس که عازم مسقط بود روبرو شد و ملاقات او با برانکو و کریم باقری بازتاب قابل توجهی در رسانه ها و فضای مجازی داشت. بازگشت پرسروصدای مجیدی به دبی این شائبه را ایجاد کرد که مذاکرات او در تهران نتایج مثبتی به همراه نداشته و به همین دلیل او قید همکاری با استقلال را زده است.

حالا تنها ۶ روز پس از سفر پر سروصدای فرهاد به دبی او خیلی بی سروصدا به تهران بازگشته تا مذاکرات نهایی برای همکاری با سرمربی آلمانی را به سرانجام برساند. او شب گذشته وارد تهران شد و طی یکی ۲ روز آینده در ملاقات با شفر برای پیوستن به کادر فنی استقلال مذاکرات پایانی را انجام خواهد داد.

این درحالی است که به احتمال قریب به یقین میک مک درمورت به زودی از استقلال جدا خواهد شد تا جا برای حضور فرهاد مجیدی به عنوان دستیار اول شفر باز شود.

فرهاد همچنین تصمیم دارد روز پنجشنبه ۴ آبان راهی ورزشگاه آزادی شود تا از تیم محبوبش در دربی ۸۵ حمایت کند.

در همین ارتباط از باشگاه استقلال خبر می رسد در صورتی که آبی پوشان در شهرآورد پیش رو مقابل پرسپولیس نتیجه قابل قبولی کسب کنند فرهاد مجیدی پس از دربی به عنوان عضو جدید کادر فنی استقلال معرفی خواهد شد.