اخبار گردشگری

علاقه بیش از حد سردارآموزن به اسبش کار دستش داده است

سردار آزمون مهاجم ایرانی باشگاه روستوف بعد از درخششی که در فصل گذشته داشت و عنوان برترین گلزن نیم فصل دوم تیمش در روسیه را به خود اختصاص داد در فصل جاری با گذشت ۱۲ هفته هنوز پایش به گلزنی باز نشده است تا از این حیث رکورد عجیبی برای خود خلق کند.سردار آزمون

سردار آزمون مدتهاست که در لیگ روسیه موفق به گلزنی نشده و عده ای افت او را به عدم تمرکزش ربط داده اند.

موفقیت ها و حاشیه های اسب سردار آزمون، برای او بدیمن بوده است.
گل زدن به آژاکس، بایرن و اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، سردار آزمون را به پرامیدترین لژیونر ایرانی در فوتبال اروپا تبدیل کرده بود. بحث حضور آزمون در باشگاه های بزرگ فوتبال جهان هم مطرح شد اما در ماه های اخیر، اوضاع برای او خوب جلو نمی رود.
سردار آزمون که علاقه زیادی به مسابقات اسب سواری دارد، مدت هاست با اسبی به نام سریک در این مسابقات شرکت می کند. اسب های آزمون، قبلا هم سابقه قهرمانی داشته اند اما سریک که از یک سالگی دست آزمون بوده، اهمیت ویژه ای برای او دارد. سریک خرداد امسال، توانست قهرمان کورس بهاره گنبد شود و رکوردشکنی کند اما به نظر می رسد علاقه بیش از حد به او، فعلا کار دست آزمون داده است.

آزمون که بخاطر گل نزدن در این فصل و فشاری که روی اون به وجود آمده حسابی عصبانی است، امروز واکنش تندی به منتقدانی که این ماجرا را به از دست دادن تمرکزش ربط می دادند داشت:«فوتبال من به کسی ربط ندارد. من کاری که از آن لذت ببرم را انجام می دهم، چه بخواهم گل بزنم چه نخواهم گل بزنم!»
با وجود واکنش تند آزمون، آمار نشان می دهد از زمان موفقیت بزرگ سریک در اسب سواری، افت ستاره خط حمله تیم ملی آغاز شده است. او که تابستان مشغول مقدمات مستند سریک به کارگردانی بهاره افشاری بود، اوایل پاییز هم درگیر ماجرای دوپینگ و محرومیت سریک شد و حسابی این موضوع، تمرکزش را گرفته است.

آزمون این فصل ۱۳ بازی برای روبین کازان انجام داده بدون اینکه بتواند در هیچ بازی برای این تیم گل بزند. قیمت او در ترانسفرمارکت هم از خرداد تا امروز، ۲ میلیون یورو افت کرده و از ۱۳ میلیون به یازده میلیون رسیده است. موضوعی که شاید، روند صعودی او را به صورت جدی تهدید کند.