اخبار گردشگری

مسافرت بخش مهمی از زندگی خواهد شد

لونلی پلنت- تنها انتشاراتی مخصوص کتاب‌های راهنمای مسافرت- باهمکاری سازمان بین المللی حمل ونقل هوایی پیش بینی هایی برای سفرهای آینده کرده است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی “توریسم آنلایندر آینده رقابت میان شرکت های هواپیمایی برای عرضه بیشتر پروازهای اقتصادی افزایش خواهد یافت وتلفن های هوشمند و لپ تاپ ها نقش کلیدی در برنامه ریزی و پیگیری سفرهای شما خواهند داشت.

فهرست زیر نشان می دهد که در آینده ٬مسافرت بخش مهمی از زندگی خواهد بود.
*سفر بخشی از زندگی عادی خواهد بود: هزینه های زیاد سفر که همیشه مانعی برای مسافرت مردم بوده است روند نزولی خواهند داشت که این سبب می شود سفر جزء لاینفک زندگی شود.

*تب جشنواره های بین المللی : پروازهای پر سرعت تر و ارزانتر باعث می شود گردشگران جشنواره های زیادی را از نزدیک ببینند.
*پرواز خیال :صندلی های راحت ٬غذاهایی که توسط سرآشپزهای معروف آماده شده اند و…سفرهای تجملاتی افراد ثروتمند را نشان می دهد.اما نکته جالب در آینده تغییراتی خواهد بود که مزایای بیشتری را برای بودجه های کمتر ایجاد خواهند کرد.
* انقلاب در فرودگاهها :تصویر آشفته فرودگاهها در حال کمرنگ شدن است .شکل گیری فضای سبز و زیبا در فرودگاهها سبب می شود تا اوقاتی آسودهتر را سپری کنید.
* سفرهایی که درآن توجه بیشتری به محیط زیست می شود ٬گردشگری سبز نام دارد و نسل جدیدی از گردشگرانی را که به محیط زیست توجه دارند می سازد.
*برنامه ریزی سفر: استفاده از اپلیکیشن های جدید برای دریافت تجربیات گردشگری امری عادی محسوب خواهد شد.
*تمایل به سفرهایی عاری از تکنولوژی: سفرهایی به منظور خلوت گزینی در هتل های دور افتاده که فاقد امکانات اینترنت و آنتن دهی تلفن هستند بسیار محبوب خواهند شد.
*کاوش در گذشته: تمایل زیاد گردشگران به یافتن مکانهای رمزآلود و مناطق محلی به آنها جرات جستجو می دهد.
*سفر مجازی : نگاهی اجمالی به دنیای مجازی و جستجو در گوگل مپ نشان می دهد که اینها همگی محرکی هستند تا نسل جدید گردشگران را وادار به جستجو کنند.قدم های بزرگ قرن های گذشته در پیشرفت حمل ونقل و تکنولوژی های جدید کاوشگران جوامع جهانی را شجاعتر و کنجکاوتر از قبل ساخته است.

+ ۲ مخالفم – ۰