اخبار گردشگری

فست‌فود دی تهران

فست‌فود دی تهران، یکی از قدیمی‌ترین و ساده‌ترین فست‌فودهای پایتخت بوده که با ارائه خوشمزه‌ترین مرغ سوخاری‌ها جای خود را در میان اهالی و کسبه خیابان مطهری تهران باز کرده است. مکانی با قدمت ۴۰ ساله، که شاید در نگاه اول و با دیدن سادگی محیط، تمایلی به وارد شدن به آن نداشته باشید. اما با امتحان مرغ سوخاری‌های فوق‌العاده و معرکه آن مسلماٌ نظرتان عوض می‌شود. فست‌فود دی با ظاهر قدیمی و آجرهایی که به گفته صاحبش بوی کنتاکی می‌دهد، در رده اولین کنتاکی فروشی‌هایی بود که در تهران بزرگ افتتاح شد. حتی در همان سال‌های اولیه، دستگاه مخصوص طبخ کنتاکی را از کشور آمریکا خریداری کرد. از همان زمان، کنتاکی‌های این فست‌فود با بهترین عطروطعم پخته شده و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. مهم‌تر از همه این‌ها، قیمت پایین این غذای خوشمزه است که نسبت به سایر رقبا در سطح پایین‌تری قرار دارد.
خبر خوش این‌که، علاوه بر مرغ سوخاری‌های دلچسب و خوشمزه دی، می‌توانید دو مدل پیتزای آمریکایی و ایتالیایی را نیز در این فست‌فود نوش‌جان کنید. شاید باور نکنید اما در پخت این پیتزاها از شش مدل پنیر استفاده می‌شود. در میان پیتزاهای خوش‌طعم دی می‌توان به پیتزا پستو، گوشت و پیتزای مخصوص سبزیجات اشاره کرد. اما از همه این‌ها هیجان انگیزتر، پیتزای کنتاکی بوده که جزء پرطرفدارترین پیتزاهای این فست‌فود محسوب می‌شود. ساندویچ‌های دی نیز از محبوبیت خاصی در میان مشتریان برخوردارند. چیز برگر، هات داگ تنوری و همبرگرهایی که در خوشمزگی نظیر ندارند. سالادهای دی نیز با بالاترین کیفیت و تازه‌ترین مواد تهیه شده و شما را به مهمانی طعم‌ها دعوت می‌کنند. سالاد مخصوص دی، از ترکیب پیازچه، خیار، جعفری، سیب‌زمینی و لیمو ترش تازه درست می‌شود. جالب است بدانید که فست‌فود دی شاهد اتفاقات جالبی در طول فعالیت خود بوده است. به عنوان مثال، عروس و دامادی در شب عروسی به این فست‌فود آمده و کنتاکی میل کرده‌اند. حتی پسری در دی از دختر مورد علاقه‌اش خواستگاری کرده و جواب بله گرفته است. اما جالب‌تر از همه این‌ها پدر و مادرهایی هستند که از همان دوران کودکی، مشتری دائمی این فست‌فود بوده‌اند و اکنون هم همراه با فرزندانشان برای خوردن کنتاکی‌های خوشمزه و لذیذ به این رستوران می‌آیند.
بدون شک، محبوب‌ترین و همه پسندترین غذاها در میان ملل مختلف گوشت مرغ می‌باشد. امکان ندارد که در منوی رستوران‌های دنیا اثری از این گوشت خوشمزه پیدا نکنید. در این رستوران‌ها، روش‌های مختلف پخت این مرغ‌ها، به همراه ادویه‌های معطر عطر‌و‌طعم‌های جدیدی را برای مشتریان به ارمغان می‌آورند. حتی گاهی این مرغ‌ها، منطبق با ذائقه اهالی هر منطقه طبخ می‌شوند. در این میان، سوخاری کردن از بهترین و موفق‌ترین روش‌های پخت در میان مردم سرتاسر دنیا شناخته می‌شود. روشی که با طعم خاصی که به مرغ می‌دهد، اشتهای شما را صد چندان می‌کند.
امروزه در ایران، رقابت شدیدی بین فست‌فود داران در ارائه بهترین مرغ سوخاری‌ها با طعم‌های متفاوت وجود دارد. یکی از مشهورترین این فست‌فودها، که با سرو باکیفیت‌ترین مرغ سوخاری‌ها در خدمت هم‌وطنان است، فست‌فود دی تهران می‌باشد. جایی که می‌تواند از بهترین گزینه‌ها برای گذراندن شبی خاطره‌انگیز برای شما باشد.
آدرس: تهران، خیابان مطهری، بعد از چهارراه سهروردی، نرسیده به خیابان ترکمنستان، پلاک ۲۸٫
شماره تماس:۸۸۴۵۳۰۳۱ ،۸۸۴۱۶۰۲۱-(۰۲۱)
فست‌فود دی تهران

فست‌فود دی تهران

فست‌فود دی تهران

فست‌فود دی تهران

فست‌فود دی تهران

فست‌فود دی تهران

فست‌فود دی تهرانفست‌فود دی تهران