اخبار گردشگری

ورود آقای بازیگر به اردوی پرسپولیس ممنوع!

حضور تتلو در تمرین، نشان از آن داشت که بعضی بازیکنان تیم به شدت با او رفیق هستند. رفته رفته مشخص شد در گعده های شبانه او چه کسانی هستند. خیلی زود بر سر این موضوع جنجال بزرگی به راه افتاد.اردوی پرسپولیس

با افت پیام صادقیان، خیلی ها تتلو را مقصر دانستند و این خواننده زیرزمینی هم علیه پیام چیزهای زیادی منتشر کرد. پس از آن تتلو به اردوی قرمزها ممنوع الورود شد و دیگر از داخل تیم کسی اجازه نداشت با این خواننده ارتباط برقرار کند.

تتلو هم دید شرایط این شکلی است، سریعاً آبی پوش شد و به سمت استقلالی ها رفت! حالا مورد جدیدی که به اردوی قرمزها ممنوع الورود شده، بازیگر تلویزیون و سینماست. سفر این بازیگر به امارات، کلی جنجال داشت. از ویدئوهایی که منتشر شد، بگیرید تا تصاویر و آن استوری جنجالی!

در این گیر و دار تصویری هم از آقای بازیگر کنار فرشاد احمدزاده منتشر شد که حالا برای این بازیکن دردسرساز شده است. برانکو از این اتفاقات کاملاً شاکی است و به مسئولان تیم گفته دیگر اجازه ندهند این بازیگر به اردوی قرمزها برود.

همچنین قرار شده از این پس قانون منع عبور و مرور در اردوی قرمزها پیش از بازی ها برقرار شود! شب بازی الاهلی و الهلال، ۴ بازیکن از اردو خارج شدند که این مسئله شدیداً جنجال به پا کرد.