اخبار گردشگری

حضور ۴ بازیکن پرسپولیس در شبی جنجالی

روز قبل بود که در خبری از حضور چند بازیکن سرخ پوش در جشن تولد فرزند یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در امارات خبر دادیم و همین خبر باعث شد تا سایر رسانه ها با پیگیری آن به نوعی خبر را تائید کنند. این گونه بود که ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس،صبح امروز در مصاحبه رادیویی اش اعلام کرد که خبر برگزاری جشن تولد پسر او درست بوده اما هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس در این مهمانی حضور نداشته اند!بازیکن پرسپولیس

ترکاشوند در ادامه در خصوص پاداش ۸۵ میلیون تومانی که بین سه کارمند پرسپولیس تقسیم شده نیز تاکید کرد که او می داند که ۲ مقام مسئول یعنی خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه و وحید رضایی مسئول سایت این باشگاه پولی در یافت نکرده اند.اما موضوع زمانی مبهم می شود که بدانیم ترکاشوند نامی از نفر سوم نمی آورد، کسی که یکی از اعضای بلندپایه باشگاه بوده و در این سفر نیز کاروان پرسپولیس را همراهی کرده است. چهره ای که حضورش در این سفر سروصدای زیادی را در بین بازیکنان و برخی از آگاهان به اخبار پشت پرده پرسپولیس ایجاد کرد.

از گوشه و کنار باشگاه شنیده شد که چهار بازیکن تیم، شب قبل از مسابقه در حال خوش گذرانی بودند. طاهری مدیرعامل باشگاه خوش گذرانی بازیکنان را تایید نکرد، ولی اعلام کرد که پس از پایان بازی، چند بازیکن پرسپولیس در دبی ماندند تا استراحت کنند. ترکاشوند اما ماجرا را طور دیگری بیان کرد. معاون اقتصادی باشگاه اسمی از بازیکنی نیاورد ولی اعلام کرد که شب قبل از بازی به بهانه تولد پسرش، یک دورهمی داشتند.

ترکاشوند در مورد تصویری که از چند بازیکن پرسپولیس در مکانی خاص منتشر شده بود هم توضیح داد:بعد از بازی با الهلال، بازیکنان پنج روز تعطیل بودند. شاید این عکس برای بعد از مسابقه باشد ولی قطعا می گویم که روز قبل از مسابقه چنین اتفاقی نیفتاده است. اگر اتفاقی افتاده باشد و برانکو از آن آگاه باشد باید آن را به صورت کتبی به ما اعلام کند. ترکاشوند در مورد عکسی صحبت می کند که بازتاب گسترده ای داشت و بازیکنان حاضر در آن تصویر هم به انتشار آن عکس واکنش نشان دادند و گفتند که فتوشاپ است.

اما این ۴ بازیکن کدام نفرات هستن؟ با کمی کند و کاش به راحتی می توان نام این بازیکنان را فهمید. دو بازیکنی که به خاطر دلایلی در ترکیب تیم شان مقابل الهلال غیبت داشتند و دو نفر دیگر هم یکی از ضعیف ترین بازی های چند سال اخیر خود را در این بازی ارائه دادند. نکته زمانی می شود که برانکو در واکنش به این قضیه طبق معمول در یک موضع گیری کاملا محتاطانه به رسانه ها گفت؛ اطلاعی از این ماجرا ندارد و اگر کسی نامی دارد آن را اعلام کند.در حالی که با یک کنکاش ساده می توان اسامی آن ۴ بازیکن را پیدا کرد و …! اما مهم ترین نکته اینجاست که در آن شب خبرساز که چهار بازیکن حضور داشته اند یکی از مقام های پرسپولیس هم در کنار تیم بوده که شنیده می شود قرار است به زودی از باشگاه کنار گذاشته شود.