اخبار گردشگری

واکنش کارلوس کی روش به ماجرای دوپینگ سید جلال

شایعه دوپینگ ستاره پرسپولیس در فضای مجازی گسترش پیدا کرده بود و برخی کانال های تلگرامی هواداران استقلال مدعی شدند دلیل بازی نکردن یک ملی پوش پرسپولیس، آسیب دیدگی نیست و احتمال دوپینگ او است. سرمربی تیم ملی با انتشار پستی در فیس بوک به دفاع از کاپیتان تیم ملی پرداخت. امروز اخباری منتشر شد درباره دوپینگ سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس و تیم ملی. خبرهایی که خیلی زود هم از سوی خود این بازیکن و هم از سوی فدراسیون فوتبال و با یک بیانیه محکم تکذیب شد.کارلوس کی روش

همه اینها اما باعث نشد تا کی روش که همیشه روی بازیکنانش حساسیت خاصی دارد نسبت به این موضوع سکوت کند و واکنشی نشان ندهد. او در صفحه شخصی اش نوشت:امروز عده ای تلاش کردند که به کاپیتان مان جلال، ضربه بزنند، بگذارید خیلی شفاف و قاطع بگویم درهم شکستن این گروه غیر ممکن است.

10703

واکنش سید جلال به ماجرای دوپینگش:

حسینی در خصوص صحبت هایی مبنی بر دوپینگش خاطرنشان کرد:من بحث دوپینگ را تکذیب می کنم، چند سال است که در ایران فوتبال بازی می کنم و همه فکر و ذکرم همیشه فقط فوتبال بوده است و تلاش کرده ام که همیشه به فوتبال کمک کنم و این حرف هایی که زده می شود شرایط را سخت می کند، من حدود ۳-۴ سال اصلاً تست دوپینگ ندادم، دوم اینکه من جوری بزرگ شده ام که دوست ندارم احساساتم را طوری بیان کنم که کسی ناراحت شود.

در این جمع همه می توانند صحبت کنند و راحت می توانند بنویسند و من به عنوان یک فوتبالیست و یک کاپیتان خواهشی دارم که فدراسیون ایران و همه مسئولینی که می توانند یک بار برای همیشه مبارزه کنند با این مسائل، دست به کار شوند. این اتفاقاتی که رخ می دهد برای یک بار باید رسیدگی شود و امیدوارم فدراسیون فوتبال ایران و مسئولینی که هستند و می توانند کمک کنند امیدوارم این بحث را جدی بگیرند، اگر این کار را نکنند حتماً ادامه خواهد داشت.